Tomasz posiada ponad 10 letnie doświadczenie w branży hotelarskiej, które zdobywał w hotelach należących do międzynarodowych sieci w Polsce i za granicą, m. in. na Cyprze i w Estonii. W tym czasie pełnił różne stanowiska w kluczowych dla funkcjonowania hotelu działach.
Tomek od lutego 2011 r. jest związany z hotelem Sheraton w Sopocie, gdzie do tej pory pełnił funkcję dyrektora sprzedaży konferencyjnej.
Tomasz jest absolwentem Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu.
W wolnym czasie Tomasz lubi grać w tenisa, jeździć na rowerze oraz podróżować. Jego ulubionym kierunkiem turystycznym są kraje Bliskiego Wschodu. Nowy dyrektor sprzedaży i marketingu interesuje się również psychologią.
Hotel Sheraton w Sopocie należy do sieci Starwood Hotels & Resorts, która w Polsce posiada hotele Sheraton w Warszawie, Krakowie i Poznaniu oraz The Westin Warsaw i Le Meridien Bristol w Warszawie.