TURYSTYKA – GOLD STANDARD 2008

Do końca lutego OBOP prowadził badania dla firm w zakresie satysfakcji klientów z usług i produktów branży turystycznej. Badaniami objęto takie podsektory jak: linie lotnicze, biura podróży, hotele, obiekty konferencyjne oraz ośrodki SPA

Do końca lutego OBOP prowadził badania dla firm w zakresie satysfakcji klientów z usług i produktów branży turystycznej. Badaniami objęto takie podsektory jak: linie lotnicze, biura podróży, hotele, obiekty konferencyjne oraz ośrodki SPA.

 

21 marca w Warszawie na konferencji prasowej nastąpiło ogłoszenie wyników. Nagrodzone marki zostały odznaczone specjalnym godłem promocyjnym.

 

To właśnie British Airways i Wizz Air zostały wyróżnione godłem Gold Standard. Obie firmy zdobył 4 na 5 możliwych gwiazdek.


Gold Standard jest to nagroda satysfakcji Klienta. Zostaje przyznana na podstawie badań prowadzonych właśnie przez TNS OBOP

Organizatorem konkursu jest firma MMT Management.


                                           

MMT Management Sp. z o.o. – Spółka komandytowa
ul. Zeusa 81, 01-497 Warszawa
tel. (022) 638-09-86, fax: (022) 638-08-78
kom. +48 501 464 590
www.mmt.net.pl

Zespół Pałacowo-Parkowy w Wąsowie to idealne miejsce nie tylko do wypoczynku, ale także do organizacji szkoleń, konferencji, bankietów, imprez okolicznościowych i spotkań biznesowych. Obiekt dysponuje ośmioma profesjonalnie wyposażonymi salami konferencyjnymi, z których największa pomieści nawet 300 osób. W każdej sali dostępny jest bezprzewodowy Internet. Imprezy masowe organizujemy nawet dla kilku tysięcy osób!

Radisson Blu Hotel & Residences Zakopane to wyjątkowy kompleks hotelowy położony u podnóża Tatr, na wzniesieniu - Antałówce – co pozwala na rozkoszowanie się malowniczymi, górskimi krajobrazami z okien pokoi hotelowych.

Hotel ibis Styles umiejscowiony jest w centrum Wrocławia, vis-a-vis dworca kolejowego i tylko 1,5km od Rynku i 10 km od lotniska. Jest idealnym miejscem dla podróżujących biznesowo i turystycznie, a także rodzin z dziećmi.