Turystyka XXI wieku

Google w specjalnym raporcie podało jak zachowuje się współczesny internauta-turysta w Polsce. Z przeprowadzonych badań wypłynęły ciekawe wnioski, a nasi rodacy okazali się być sieciowymi poszukiwaczami atrakcji turystycznych.

Polski turysta jest coraz bardziej aktywnym klientem i w sposób świadomy poszukuje najlepszych ofert turystycznych, porównując przy tym ceny i gwarantowane atrakcje. A co go skłania do wyboru przeglądarek internetowych zajmujących się turystyką? Przede wszystkim to, że komputer z Internetem ma w zasięgu ręki i nie musi odwiedzać kilku biur podróży, aby zapoznać się z promocjami i ofertą Last Minute. Zainteresowanie internetowymi zakupami usług turystycznych doczekało się znacznego wzrostu sprzedaży, a w porównaniu z rokiem 2006 wskaźnik ten wzrósł o 10 %!

Zainteresowanie pozyskiwaniem wiadomości w Internecie o usługach turystycznych dostrzegła także branża agroturystyki. Także nie tylko wielkie pensjonaty i prestiżowe kompleksy hotelowe, ale także małe gospodarstwa turystyczne cieszą się znacznym zainteresowaniem urlopowiczów XXI wieku.

Tego typu raporty dowodzą, że Polacy chętnie kupują w sieci i to nie tylko produkty kosmetyczne, książki, czy ubrania, ale także produkty turystyczne. A w związku z tym, iż w ostatnich miesiącach różne media podają informacje o rosnących stale cenach usług na naszym Pomorzu, znacznie więcej osób decyduje się na poszukiwanie atrakcji urlopowych poza granicami naszego kraju. Korzystają przy tej okazji z dostępnych wyszukiwarek internetowych i porównują cenniki biur podróży z całego świata.

Przeprowadzony raport ukazał także pewne bariery, które nadal ograniczają sprzedaż w pełnym wymiarze.   Największą z nich okazał się brak bezpośredniego kontaktu ze sprzedającym, na co zwróciło uwagę ponad 60% ankietowanych osób. Natomiast 24% respondentów, przyznało, że po prostu nie mieli możliwości takiego sfinalizowania transakcji w przypadku wybranej przez siebie oferty w wybranym internetowym katalogu biura turystycznego (brak takiej opcji).

Przełamanie takich barier poprzez rozbudowę serwisów internetowych tak, by zawierały one wszystkie potrzebne turyście informacje i opcje oraz możliwości bezpiecznego i wygodnego dokonania zakupu przez Internet, są więc warunkami dalszego rozwoju branży turystycznej w Internecie.

Źródło:emetro

M-S-M

Old Town Haston to nietuzinkowe miejsce zlokalizowane w zabytkowym, XIV-wiecznym budynku. Usytuowany jest w bliskiej odległości od Starego Miasta, a bliskość przystanków autobusowych i tramwajowych umożliwia wygodną komunikację do dowolnej części miasta

Kormoran Wellenes Medical SPA znajduje się w małej, zacisznej wsi Rowy. Niezwykłość tego miejsca to położenie - między wodami (rzeka, jezioro, morze ) a zielenią Słowińskiego Parku Narodowego. Kormoran to firma rodzinna, nie należąca do żadnej sieci hotelowej.

Czterogwiazdkowy Scandic Wocław usytuowany jest w centrum miasta. Dogodny dojazd z autostrady A4/A8, niewielka odległość (12 km) od lotniska im. Mikołaja Kopernika oraz umożliwiający przebycie pieszo dystans do Głównego Dworca Kolejowego PKP, zapewniając uczestnikom komfort szybkiego dotarcia na miejsce spotkania.
Oferujemy bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi) w całym hotelu.