Turystyka XXI wieku

Google w specjalnym raporcie podało jak zachowuje się współczesny internauta-turysta w Polsce. Z przeprowadzonych badań wypłynęły ciekawe wnioski, a nasi rodacy okazali się być sieciowymi poszukiwaczami atrakcji turystycznych.

Polski turysta jest coraz bardziej aktywnym klientem i w sposób świadomy poszukuje najlepszych ofert turystycznych, porównując przy tym ceny i gwarantowane atrakcje. A co go skłania do wyboru przeglądarek internetowych zajmujących się turystyką? Przede wszystkim to, że komputer z Internetem ma w zasięgu ręki i nie musi odwiedzać kilku biur podróży, aby zapoznać się z promocjami i ofertą Last Minute. Zainteresowanie internetowymi zakupami usług turystycznych doczekało się znacznego wzrostu sprzedaży, a w porównaniu z rokiem 2006 wskaźnik ten wzrósł o 10 %!

Zainteresowanie pozyskiwaniem wiadomości w Internecie o usługach turystycznych dostrzegła także branża agroturystyki. Także nie tylko wielkie pensjonaty i prestiżowe kompleksy hotelowe, ale także małe gospodarstwa turystyczne cieszą się znacznym zainteresowaniem urlopowiczów XXI wieku.

Tego typu raporty dowodzą, że Polacy chętnie kupują w sieci i to nie tylko produkty kosmetyczne, książki, czy ubrania, ale także produkty turystyczne. A w związku z tym, iż w ostatnich miesiącach różne media podają informacje o rosnących stale cenach usług na naszym Pomorzu, znacznie więcej osób decyduje się na poszukiwanie atrakcji urlopowych poza granicami naszego kraju. Korzystają przy tej okazji z dostępnych wyszukiwarek internetowych i porównują cenniki biur podróży z całego świata.

Przeprowadzony raport ukazał także pewne bariery, które nadal ograniczają sprzedaż w pełnym wymiarze.   Największą z nich okazał się brak bezpośredniego kontaktu ze sprzedającym, na co zwróciło uwagę ponad 60% ankietowanych osób. Natomiast 24% respondentów, przyznało, że po prostu nie mieli możliwości takiego sfinalizowania transakcji w przypadku wybranej przez siebie oferty w wybranym internetowym katalogu biura turystycznego (brak takiej opcji).

Przełamanie takich barier poprzez rozbudowę serwisów internetowych tak, by zawierały one wszystkie potrzebne turyście informacje i opcje oraz możliwości bezpiecznego i wygodnego dokonania zakupu przez Internet, są więc warunkami dalszego rozwoju branży turystycznej w Internecie.

Źródło:emetro

M-S-M

Event Hall w Fabryce Norblina to wyjątkowa przestrzeń eventowa w Warszawie, gdzie industrialny styl spotyka się z nowoczesnymi rozwiązaniami. Na ponad 600 m² można zorganizować różnorodne wydarzenia, od konferencji i bankietów po premiery filmowe. Do dyspozycji gości są sale kinowe z systemem Dolby Atmos®, przestronne lobby oraz 14-metrowy bar serwujący autorskie koktajle. Nowoczesne zaplecze audiowizualne, cateringowe i profesjonalna obsługa w zabytkowym otoczeniu Fabryki Norblina gwarantują unikatowy charakter każdego eventu.

Hotel Wyspiański to 3-gwiazdkowy obiekt, położony jest w świetnej lokalizacji, w sąsiedztwie Plant okalających Stare Miasto, co sprawia, że wszystkie główne atrakcje Krakowa są łatwo dostępne.

Airport Hotel Okęcie to nowoczesny hotel przy Lotnisku Chopina, oferujący 263 stylowe pokoje i apartamenty, centrum konferencyjne o powierzchni 2200 m² z 17 salami oraz bogatą ofertę gastronomiczną. Goście mogą korzystać z bezpłatnego shuttle busa, szybkiego Wi-Fi, strefy SPA i profesjonalnej obsługi. Eleganckie wnętrza inspirowane stylem lat 30. XX wieku tworzą wyjątkową atmosferę, idealną zarówno dla biznesu, jak i wypoczynku.

Jest to nowoczesny, w pełni klimatyzowany hotel o niepowtarzalnej atmosferze i wystroju wnętrz nawiązującym do stylu lat 30 – tych XX wieku, kiedy to latanie było elitarnym hobby.
W Airport Hotel Okęcie znajdują się 263 komfortowo wyposażone pokoje i apartamenty