Turystyka XXI wieku

Google w specjalnym raporcie podało jak zachowuje się współczesny internauta-turysta w Polsce. Z przeprowadzonych badań wypłynęły ciekawe wnioski, a nasi rodacy okazali się być sieciowymi poszukiwaczami atrakcji turystycznych.

Polski turysta jest coraz bardziej aktywnym klientem i w sposób świadomy poszukuje najlepszych ofert turystycznych, porównując przy tym ceny i gwarantowane atrakcje. A co go skłania do wyboru przeglądarek internetowych zajmujących się turystyką? Przede wszystkim to, że komputer z Internetem ma w zasięgu ręki i nie musi odwiedzać kilku biur podróży, aby zapoznać się z promocjami i ofertą Last Minute. Zainteresowanie internetowymi zakupami usług turystycznych doczekało się znacznego wzrostu sprzedaży, a w porównaniu z rokiem 2006 wskaźnik ten wzrósł o 10 %!

Zainteresowanie pozyskiwaniem wiadomości w Internecie o usługach turystycznych dostrzegła także branża agroturystyki. Także nie tylko wielkie pensjonaty i prestiżowe kompleksy hotelowe, ale także małe gospodarstwa turystyczne cieszą się znacznym zainteresowaniem urlopowiczów XXI wieku.

Tego typu raporty dowodzą, że Polacy chętnie kupują w sieci i to nie tylko produkty kosmetyczne, książki, czy ubrania, ale także produkty turystyczne. A w związku z tym, iż w ostatnich miesiącach różne media podają informacje o rosnących stale cenach usług na naszym Pomorzu, znacznie więcej osób decyduje się na poszukiwanie atrakcji urlopowych poza granicami naszego kraju. Korzystają przy tej okazji z dostępnych wyszukiwarek internetowych i porównują cenniki biur podróży z całego świata.

Przeprowadzony raport ukazał także pewne bariery, które nadal ograniczają sprzedaż w pełnym wymiarze.   Największą z nich okazał się brak bezpośredniego kontaktu ze sprzedającym, na co zwróciło uwagę ponad 60% ankietowanych osób. Natomiast 24% respondentów, przyznało, że po prostu nie mieli możliwości takiego sfinalizowania transakcji w przypadku wybranej przez siebie oferty w wybranym internetowym katalogu biura turystycznego (brak takiej opcji).

Przełamanie takich barier poprzez rozbudowę serwisów internetowych tak, by zawierały one wszystkie potrzebne turyście informacje i opcje oraz możliwości bezpiecznego i wygodnego dokonania zakupu przez Internet, są więc warunkami dalszego rozwoju branży turystycznej w Internecie.

Źródło:emetro

M-S-M

Zaplanuj niezapomniane wydarzenie w miejscu, gdzie nowoczesność spotyka się z komfortem. Hotel Sympozjum & SPA**** to przestrzeń stworzona dla tych, którzy cenią sobie najwyższy standard obsługi, profesjonalne zaplecze konferencyjne i wyjątkową atmosferę. Dzięki doskonałej lokalizacji, rozbudowanej strefie SPA oraz wyśmienitej restauracji, hotel jest idealnym wyborem zarówno na biznesowe spotkania, jak i chwile relaksu. Odkryj, jak łatwo połączyć pracę z przyjemnością!

Hotel 500 Tarnowo Podgórne położony jest jedynie 18 km od centrum stolicy Wielkopolski.
Hotel oferuje 170 komfortowych pokoi z bezpłatnym dostępem do Internetu oraz telewizją satelitarną.Z myślą o gościach biznesowych obiekt przygotował 11 klimatyzowanych sal konferencyjnych o wielkości od 35m2 do 350m2. Dzięki temu hotel może pochwalić się jednym z lepiej przygotowanych zapleczy szkoleniowych w obrębie Poznania i okolic. Wszystkie sale konferencyjne mają dostęp do światła dziennego.

Malowniczo położony nad brzegiem jeziora, w otulinie Mazurskiego Parku Krajobrazowego czterogwiazdkowy Hotel Robert’s Port Lake Resort & SPA jest idealnym miejscem wypoczynku na Mazurach.

Wygodne, klimatyzowane pokoje, wyśmienita kuchnia, restauracja z przeszkloną podłogą z widokiem na basen i panoramicznym widokiem na jezioro, przestronne i doskonale wyposażone sale szkoleniowe, ciekawe możliwości spędzania wolnego czasu oraz teren otoczony zielenią i lasami będą gwarancją udanego pobytu.