Udana impreza, targi lub konferencje? Poproś o pomoc agencję hostess

Organizowanie wydarzeń promocyjnych, udział w rozmaitych targach, konferencjach, bankietach lub uroczystych galach jest coraz bardziej popularną praktyką marketingową w wielu mniejszych i większych firmach.

Oznacza nie tylko możliwość zaistnienia w świadomości większej liczby odbiorców, ale także buduje niezwykle korzystny wizerunek firmy, wzmacnia jej wiarygodność, podkreśla profesjonalizm i pozwala na prezentację innowacyjnych produktów lub usług. Warto jednak pamiętać, że przygotowanie tego typu eventu wymaga fachowości i pełnego zaangażowania. Wyjątkowo ważne staje się pierwsze wrażenie potencjalnego klienta. I w tym zakresie ogromnie pomocna może okazać się współpraca z agencją hostess.

 

Czym charakteryzuje się praca hostessy?

Hostessa, bez względu na miejsce swojej pracy, pełni stricte określoną rolę. I wbrew pozorom nie chodzi głównie o to, aby jedynie uśmiechać się i robić dobre wrażenie. Owszem, miła aparycja i ładny uśmiech są ważne, ale na nic się zdadzą, jeżeli hostessa nie będzie potrafiła udzielić fachowych informacji na temat danego produktu, usługi czy też programu wydarzenia. Ona musi wiedzieć, o czym ma informować, w jaki sposób, a w przypadku jakichkolwiek problemów będzie w stanie szybko i przede wszystkim skutecznie zareagować. Dlatego nie warto angażować do takich projektów przypadkowe osoby. Agencja hostess gwarantuje pełen profesjonalizm i dokładne wczytanie się w zapotrzebowanie danego klienta, a te bywają naprawdę różne.

 

 

Czy warto zdecydować się na pomoc agencji hostess?

Agencje hostess ma gotową bazę swoich współpracowników, najczęściej pań, chociaż nie tylko. Wystarczy, że firma zgłosi zapotrzebowanie na określoną ilość osób oraz poda konkretne kryteria dotyczące zarówno wyglądu, jak i pewnych umiejętności, a agencja hostess dokona wyboru na podstawie swojej bazy. Jak wiadomo, wymagania bywają naprawę różne. Czasami poszukiwane są panie mające ściśle określony kolor włosów lub wzrost, coraz częściej niezbędna okazuje się bardzo dobra znajomość języków obcych, przynajmniej języka angielskiego. W agencji hostess tego typu kwestie są weryfikowane, aby nie doszło do nieprzyjemnych sytuacji, kiedy obcokrajowiec zada jakiekolwiek pytanie, a odpowiedzią pozostanie jedynie bezradny uśmiech hostessy.

Co ważne, profesjonalne agencje organizują nie tylko odprawy bezpośrednio przed samym wydarzeniem, ale specjalne szkolenia dla hostess na temat danej marki lub usługi, którą mają promować. Zakres szkolenia może również obejmować sprawy związane z savoir-vivre’em. Wiadomo, że inaczej hostessa powinna zachowywać się na promocji w supermarkecie, kiedy ma do czynienia z zabieganymi i często nawet opryskliwymi klientami, a inaczej na ekskluzywnym bankiecie lub targach. Firmy podejmujące współpracę z agencją hostess mają gwarancję, że wszystkie tego typu detale zostaną uwzględnione, aby osoby stykające się z hostessami wyrobiły sobie wyjątkowo pozytywne zdanie na temat promowanej marki, usługi czy też produktu.

Talaria Resort SPA to ekskluzywny i wyjątkowy hotel Wellnes & SPA położony w Trojanowie.

Strefa biurowa znajduje się w nowoczesnym,przestronnym i w pełni wyposażonym trzykondygnacyjnym budynku.Oferujemy ponad 40 przestrzeni różnych rozmiarów od 25m2 do 58m2 mieszczących od 4 do 12 biurek,które mogą być idealnym miejscem dostosowanym do potrzeb zarówno niewielkich firm jak i większych organizacji.

Czterogwiazdkowy Hotel Grand Ascot to luksus i wygoda w prestiżowym miejscu. Położony jest tuż obok Rynku Głównego, czyli w najlepszej lokalizacji w Krakowie. Najważniejsze atrakcje miasta znajdują się nieopodal Hotelu, dzięki czemu jest to idealne miejsce do zwiedzania Krakowa, wyjście ze znajomymi, rodzinny odpoczynek, czy też spotkanie biznesowe.