Udana impreza, targi lub konferencje? Poproś o pomoc agencję hostess

Organizowanie wydarzeń promocyjnych, udział w rozmaitych targach, konferencjach, bankietach lub uroczystych galach jest coraz bardziej popularną praktyką marketingową w wielu mniejszych i większych firmach.

Oznacza nie tylko możliwość zaistnienia w świadomości większej liczby odbiorców, ale także buduje niezwykle korzystny wizerunek firmy, wzmacnia jej wiarygodność, podkreśla profesjonalizm i pozwala na prezentację innowacyjnych produktów lub usług. Warto jednak pamiętać, że przygotowanie tego typu eventu wymaga fachowości i pełnego zaangażowania. Wyjątkowo ważne staje się pierwsze wrażenie potencjalnego klienta. I w tym zakresie ogromnie pomocna może okazać się współpraca z agencją hostess.

 

Czym charakteryzuje się praca hostessy?

Hostessa, bez względu na miejsce swojej pracy, pełni stricte określoną rolę. I wbrew pozorom nie chodzi głównie o to, aby jedynie uśmiechać się i robić dobre wrażenie. Owszem, miła aparycja i ładny uśmiech są ważne, ale na nic się zdadzą, jeżeli hostessa nie będzie potrafiła udzielić fachowych informacji na temat danego produktu, usługi czy też programu wydarzenia. Ona musi wiedzieć, o czym ma informować, w jaki sposób, a w przypadku jakichkolwiek problemów będzie w stanie szybko i przede wszystkim skutecznie zareagować. Dlatego nie warto angażować do takich projektów przypadkowe osoby. Agencja hostess gwarantuje pełen profesjonalizm i dokładne wczytanie się w zapotrzebowanie danego klienta, a te bywają naprawdę różne.

 

 

Czy warto zdecydować się na pomoc agencji hostess?

Agencje hostess ma gotową bazę swoich współpracowników, najczęściej pań, chociaż nie tylko. Wystarczy, że firma zgłosi zapotrzebowanie na określoną ilość osób oraz poda konkretne kryteria dotyczące zarówno wyglądu, jak i pewnych umiejętności, a agencja hostess dokona wyboru na podstawie swojej bazy. Jak wiadomo, wymagania bywają naprawę różne. Czasami poszukiwane są panie mające ściśle określony kolor włosów lub wzrost, coraz częściej niezbędna okazuje się bardzo dobra znajomość języków obcych, przynajmniej języka angielskiego. W agencji hostess tego typu kwestie są weryfikowane, aby nie doszło do nieprzyjemnych sytuacji, kiedy obcokrajowiec zada jakiekolwiek pytanie, a odpowiedzią pozostanie jedynie bezradny uśmiech hostessy.

Co ważne, profesjonalne agencje organizują nie tylko odprawy bezpośrednio przed samym wydarzeniem, ale specjalne szkolenia dla hostess na temat danej marki lub usługi, którą mają promować. Zakres szkolenia może również obejmować sprawy związane z savoir-vivre’em. Wiadomo, że inaczej hostessa powinna zachowywać się na promocji w supermarkecie, kiedy ma do czynienia z zabieganymi i często nawet opryskliwymi klientami, a inaczej na ekskluzywnym bankiecie lub targach. Firmy podejmujące współpracę z agencją hostess mają gwarancję, że wszystkie tego typu detale zostaną uwzględnione, aby osoby stykające się z hostessami wyrobiły sobie wyjątkowo pozytywne zdanie na temat promowanej marki, usługi czy też produktu.

Nowoczesny hotel Mercure Wrocław Centrum położony jest w kulturalnym,
handlowym i komunikacyjnym centrum Wrocławia – w sąsiedztwie największych
atrakcji turystycznych miasta, takich jak Rynek i Ostrów Tumski,
Muzeum Narodowe wraz z Panoramą Racławicką. Hotel oddalony jest 11 km
od międzynarodowego Portu Lotniczego Wrocław im. Mikołaja Kopernika,
a od dworca kolejowego i autobusowego jedynie 1 km. Do dyspozycji gości
hotelowych oddany jest monitorowany parking na ponad 200 miejsc.

Hotel Nicolaus znajduje się w samym centrum Torunia, na jego zabytkowej starówce, naprzeciw Domu Mikołaja Kopernika. Obiekt jest połączeniem historii i nowoczesności, które przenikają się na każdym kroku.

Hotel Amber*** usytuowany jest na wzgórzu w samym środku Gdańska, zaledwie 2 km od Głównego Miasta w spokojnej dzielnicy Suchanino, przy ul. Powstańców Warszawskich 45. Oferujemy zakwaterowanie w standardzie trzygwiazdkowym dla osób podróżujących biznesowo oraz turystycznie. Hotel posiada własny duży parking również dla autokarów bezpłatny dla gości hotelowych.