Ważne jest nie to co serwujesz ale jak to zrobisz!!

Spójrzmy prawdzie w oczy – czasem niewiele można zrobić, z jakością jedzenia lub choćby drinka serwowanego podczas spotkania firmowego lub na konferencji biznesowej. Barierami, które najczęściej napotyka szef kuchni są zazwyczaj koszty lub szczegółowe wskazówki gospodarza sali konferencyjnej, co do finansów przeznaczonych na daną potrawę.

Spójrzmy prawdzie w oczy – czasem niewiele można zrobić, z jakością jedzenia lub choćby drinka serwowanego podczas spotkania firmowego lub na konferencji biznesowej. Barierami, które najczęściej napotyka szef kuchni są zazwyczaj koszty lub szczegółowe wskazówki gospodarza sali konferencyjnej, co do finansów przeznaczonych na daną potrawę.

Oto kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby przeobrazić zwykły posiłek w coś niezapomnianego:

1.     Przywitaj gości specjalnie przez Ciebie stworzonym koktajlem lub drinkiem. Spraw by nazwa tego drinka była czymś, co przykuje uwagę gości. Pamiętaj, aby napój przez Ciebie stworzony miał oryginalne połączenie i sprawiał, iż gość będzie chciał od razu poznać recepturę tego „magicznego” napoju.

2.     Siła słów. Upewnij się, że opis dania z karty menu jest pełny. Jeśli jest to przykładowo kurczak zapiekany w cieście z serem, zadbaj o to, aby w opisie tego dania było: skąd był kurczak, jakiego rodzaju sera użyto, skąd był ser, jaka jest jego tradycja wyrobu, czy warzywa użyte do tego posiłku były naturalnie wytworzone itp.

3.     Wiele właścicieli hotelowych restauracji wydaje ogromne sumy pieniędzy na udekorowanie sali restauracyjnej lub konferencyjnej najbardziej wyszukanymi bukietami kwiatów. Często jest to zbyteczne, gdyż są inne tańsze opcje, aby upiększyć wystrój sali. A gdyby tak udekorować sale ziołami użytymi do zrobienia jednej z potraw, lub bukietem winogron lub winorośli. A może tak elegancka miska zawierająca świeże owoce? Wybór kieliszków do wina, wystawnych świec w powiązaniu z twórczymi rozwiązaniami może osiągnąć niebywały sukces.

4.     Odpowiednia muzyka to podstawa!! Muzyka nadaje ton lokalu i stwarza, iż jest on jedyny w swoim rodzaju. Więc nie zostawiaj wyboru muzyki ślepemu losowi. Stwórz swoja własna składankę utworów dla klientów Twojego hotelu. Ważne jest również to, aby stworzyć kopie tych utworów i rozdawać ją ważniejszym gościom, jako podarunek od właścicieli hotelu.

Tych kilka propozycji powinno sprawić, iż serwowany w waszej restauracji posiłek stanie się nie tylko smaczniejszy dla podniebienia, ale zostanie również „skonsumowany” przez wzrok i słuch!!

Źródło: http://vnutravel.typepad.com/migurus/michael_green/

Haston City Hotel to obiekt biznesowy znajdujący się w malowniczej okolicy, przy głównej drodze wyjazdowej w kierunku Poznania, między Obwodnicą Śródmiejską, a Autostradową Obwodnicą Wrocławia. Położenie Hotelu sprawia, że osoby odwiedzające Wrocław mają nadzwyczaj dogodny dojazd. Hotel proponuje 111 nowoczesnych, dźwiękoszczelnych i klimatyzowanych pokoi z bezpłatnym dostępem do Internetu. Haston City Hotel jest także doskonałym miejscem dla różnego rodzaju spotkań biznesowych i kongresów.

Jesteśmy idealnym miejscem na odpoczynek podczas podróży służbowych dla biznesmenów, handlowców a także świetnym punktem wypadowym w czasie prywatnych wizyt w Łodzi dla osób ceniących spokój i ciszę.Nowocześnie wyposażony i profesjonalnie przygotowany M HOTEL, z sympatyczną i pomocną obsługą, łączący w sobie współczesność i duszę.

Kormoran Wellenes Medical SPA znajduje się w małej, zacisznej wsi Rowy. Niezwykłość tego miejsca to położenie - między wodami (rzeka, jezioro, morze ) a zielenią Słowińskiego Parku Narodowego. Kormoran to firma rodzinna, nie należąca do żadnej sieci hotelowej.