Ważne jest nie to co serwujesz ale jak to zrobisz!!

Spójrzmy prawdzie w oczy – czasem niewiele można zrobić, z jakością jedzenia lub choćby drinka serwowanego podczas spotkania firmowego lub na konferencji biznesowej. Barierami, które najczęściej napotyka szef kuchni są zazwyczaj koszty lub szczegółowe wskazówki gospodarza sali konferencyjnej, co do finansów przeznaczonych na daną potrawę.

Spójrzmy prawdzie w oczy – czasem niewiele można zrobić, z jakością jedzenia lub choćby drinka serwowanego podczas spotkania firmowego lub na konferencji biznesowej. Barierami, które najczęściej napotyka szef kuchni są zazwyczaj koszty lub szczegółowe wskazówki gospodarza sali konferencyjnej, co do finansów przeznaczonych na daną potrawę.

Oto kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby przeobrazić zwykły posiłek w coś niezapomnianego:

1.     Przywitaj gości specjalnie przez Ciebie stworzonym koktajlem lub drinkiem. Spraw by nazwa tego drinka była czymś, co przykuje uwagę gości. Pamiętaj, aby napój przez Ciebie stworzony miał oryginalne połączenie i sprawiał, iż gość będzie chciał od razu poznać recepturę tego „magicznego” napoju.

2.     Siła słów. Upewnij się, że opis dania z karty menu jest pełny. Jeśli jest to przykładowo kurczak zapiekany w cieście z serem, zadbaj o to, aby w opisie tego dania było: skąd był kurczak, jakiego rodzaju sera użyto, skąd był ser, jaka jest jego tradycja wyrobu, czy warzywa użyte do tego posiłku były naturalnie wytworzone itp.

3.     Wiele właścicieli hotelowych restauracji wydaje ogromne sumy pieniędzy na udekorowanie sali restauracyjnej lub konferencyjnej najbardziej wyszukanymi bukietami kwiatów. Często jest to zbyteczne, gdyż są inne tańsze opcje, aby upiększyć wystrój sali. A gdyby tak udekorować sale ziołami użytymi do zrobienia jednej z potraw, lub bukietem winogron lub winorośli. A może tak elegancka miska zawierająca świeże owoce? Wybór kieliszków do wina, wystawnych świec w powiązaniu z twórczymi rozwiązaniami może osiągnąć niebywały sukces.

4.     Odpowiednia muzyka to podstawa!! Muzyka nadaje ton lokalu i stwarza, iż jest on jedyny w swoim rodzaju. Więc nie zostawiaj wyboru muzyki ślepemu losowi. Stwórz swoja własna składankę utworów dla klientów Twojego hotelu. Ważne jest również to, aby stworzyć kopie tych utworów i rozdawać ją ważniejszym gościom, jako podarunek od właścicieli hotelu.

Tych kilka propozycji powinno sprawić, iż serwowany w waszej restauracji posiłek stanie się nie tylko smaczniejszy dla podniebienia, ale zostanie również „skonsumowany” przez wzrok i słuch!!

Źródło: http://vnutravel.typepad.com/migurus/michael_green/

Kompleks Hotelowy Manor House SPA położony jest 130 km na południe od Warszawy. Manor House SPA jest przyjazny dorosłym.
Nasze atuty to:
- jedyne w Polsce pokoje ofuro SPA z głębokimi wannami do kąpieli w japońskim stylu,
- Witalna Wioska SPA ze słowiańskimi rytuałami,
- Basen Ery Wodnika z wodą bez chloru idealną dla alergików,
- Łaźnie Rzymskie z wieczorem rzymskim,
- własna stadnina koni i kryta ujeżdżalnia
- golf wodny - Driving Range

Hotel zlokalizowany jest w Zegrzu Południowym, na północny-wschód od Warszawy, zaledwie 25 km od centrum miasta. Malowniczo położony nad samym brzegiem Zalewu Zegrzyńskiego ma własną plażę, molo i przystań dla sprzętu wodnego.          Do niedawna Zegrze postrzegane było wyłącznie jako miejsce weekendowego wypoczynku warszawiaków, jednak za sprawą

Pałac Mortęgi to zabytkowy kompleks budynków, położony we wsi Mortęgi na Warmii i Mazurach. Wcześniej budynek służył jako Uniwersytet Ludowy, biuro Rolniczej Spółdzielni Produkcyjnej „Przyszłość” oraz jako przedszkole. W roku 2013 rozpoczęły się prace, aby budynek przekształcić w pierwotny pałac i stworzyć obecne miejsce Pałac Mortęgi Hotel&Spa.