Większa sprzedaż – większy zysk

Założenie własnej firmy, nawet jeśli oferujemy produkty i usługi wysokiej jakości, nie jest dziś gwarancją sukcesu. Ogromna konkurencja na rynku sprawia, że coraz trudniej dotrzeć nam do klientów. Akcje promocyjne i reklama są wciąż bardzo przydatne, ale to dopiero początek walki o konsumenta.

Nieoceniona siła handlu

Walka o klienta rozgrywa się dzisiaj przede wszystkim na poziomie dystrybucji. W sklepach i hurtowniach znajduje się wiele bardzo podobnych produktów. Co zrobić żeby kupujący wybrał akurat nasz?

Sprawa wydaje się prosta – wystarczy przyciągnąć jego uwagę. W tym celu wielu producentów organizuje
w sklepach promocje, degustacje, a nawet opłaca ekspozycję swoich towarów na najbardziej rzucających się w oczy półkach.

Te zabiegi jednak nie gwarantują pełnej skuteczności i przede wszystkim są bardzo kosztowne.

Pozyskaj sprzedawcę

Jednym ze skuteczniejszych sposobów zwiększenia sprzedaży są dziś programy motywacyjne.

Skierowane są zwykle do hurtowni i sklepów detalicznych, a ich podstawowym celem jest jak największe
i zarazem długotrwałe motywowanie sprzedawców i pośredników do promowania naszych produktów, poprzez oferowanie im określonych korzyści.

Kogo motywować?

Motywowanie tylko sprzedawców niższego szczebla, który nie biorą udziału w podejmowaniu ważniejszych decyzji może nie być wystarczające. Musimy dotrzeć również do ich przełożonych, kierowników, a nawet właścicieli sklepów i hurtowni. Budżet programu motywacyjnego powinien przewidywać nagrodzenie pracy wszystkich współpracujących z nami osób. Należy pamiętać, że nagradzanie pojedynczych pracowników może być uznane za łapówkę.

Jak to działa?

Zadaniem programu motywacyjnego jest przede wszystkim zwiększenie sprzedaży, a następnie utrzymanie jej na stałym poziomie poprzez zapobieganie spadkom.

Kolejnym celem jest rozszerzenie zasięgu naszego produktu o nowe sklepy i rejony.

Bardzo istotnym elementem jest budowanie w sprzedawcy świadomości marki, co powinno przełożyć się na budowanie takiej świadomości u konsumentów.

Czterogwiazdkowy Scandic Wocław usytuowany jest w centrum miasta. Dogodny dojazd z autostrady A4/A8, niewielka odległość (12 km) od lotniska im. Mikołaja Kopernika oraz umożliwiający przebycie pieszo dystans do Głównego Dworca Kolejowego PKP, zapewniając uczestnikom komfort szybkiego dotarcia na miejsce spotkania.
Oferujemy bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi) w całym hotelu.

Znajdujący się na toruńskiej starówce Hotel Bulwar to 4-gwiazdkowy obiekt położony bezpośrednio przy Bulwarze Filadelfijskim nad Wisłą. W ciągu kilku minut z hotelu dojść można do Muzeum Piernika czy ścisłego centrum starówki. Historia Hotelu Bulwar sięga XIX wieku. Wnętrza są klimatyczne i łączą nowoczesność z historycznym charakterem miejsca.

Centrum Zdrowia i Relaksu VERANO usytuowane jest w parku nadmorskim, przy deptaku spacerowym, w odległości 100 metrów od morza i piaszczystej plaży, pośród unikalnej zieleni.