Wsparcie sprzedaży, którego potrzebujesz. Zaufaj ekspertom i rozwijaj swoją markę

Dlaczego wsparcie sprzedaży jest tak istotne dla Twojej firmy? Bo dzięki niemu masz szansę zaprezentować i sprzedać swój produkt większej liczbie klientów, powiększając swoje zyski oraz rozwijając własną markę.

Najważniejsze jest nawiązywanie kontaktów, utrzymywanie współprac i docieranie do nowych klientów. Pozwól więc, że tymi kwestiami zajmą się za Ciebie doświadczeni specjaliści.

Z ich pomocą działania sprzedażowe Twojej firmy staną się o wiele bardziej efektywne i przyjmą skuteczniejszą formę. Korzystając ze wsparcia sprzedaży, możesz mieć pewność, że Twój produkt podbije rynek i trafi do wielu klientów.

 

 

Co to jest wsparcie sprzedaży?

Wsparcie sprzedaży to kompleksowy zestaw działań, które mają wpłynąć na wzrost zysków Twojej firmy. Są one skupione na technikach prowadzących do pozyskiwania nowych klientów, budowania relacji z obecnymi oraz ciągłego rozwoju marki. 

Korzystając z usług ASM Sales Force Agency do twojej dyspozycji jest pakietu usług, który sprawi, że w końcu Twój biznes porządnie się rozkręci. Skorzystać będziesz mógł m.in. z badań marketingowych, field marketingu, outsourcingu sił sprzedaży czy merchandisingu. 

 

Poszukiwanie nowych i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami obecnymi

Rozwój biznesu nie jest łatwy, szczególnie gdy dotrze się do punktu, który wydaje się nie do przeskoczenia. Właśnie wtedy jednak najlepiej skorzystać z pomocy specjalistów, którzy ze swojej perspektywy są w stanie dojrzeć nowe ścieżki rozwoju, o których Ty nie wiedziałeś. 

Pod okiem specjalistów Twoja marka lub produkt nie tylko utrzymają obecnych klientów, ale również zdobędą nowych, przynosząc Ci realne zyski. Dzięki temu Ty będziesz mógł skupić się na dalszym rozwoju i budowaniu swojej rozpoznawalności.

 

 

Specjalista ds. merchandisingu – jakie jest jego zadanie?

Merchandising to wszystkie działania, których celem jest zwiększenie efektywności sprzedaży, np. w konkretnym sklepie czy innym punkcie sprzedaży. Dzieje się to za pomocą sprawdzonych technik, przynoszących efekty w satysfakcjonującym czasie. 

Opiera się m.in. na prezentacji towarów oraz tworzeniu przestrzeni, które sprzyjają większym zakupom. Są one przemyślane w taki sposób, by wpływać na decyzje klientów i zachęcać ich do kupowania konkretnych produktów. 

Specjalista ds. merchandisingu może Ci kilkoma fachowymi radami podpowiedzieć, w jaki sposób zwiększyć zyski i przekonać klientów do zostawiania w Twojej firmie czy sklepie większych pieniędzy. To jeden z rodzajów wsparcia sprzedaży, które może doprowadzić Twoja firmę na sam szczyt.

Czterogwiazdkowy Scandic Wocław usytuowany jest w centrum miasta. Dogodny dojazd z autostrady A4/A8, niewielka odległość (12 km) od lotniska im. Mikołaja Kopernika oraz umożliwiający przebycie pieszo dystans do Głównego Dworca Kolejowego PKP, zapewniając uczestnikom komfort szybkiego dotarcia na miejsce spotkania.
Oferujemy bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi) w całym hotelu.

Q Hotel Plus Wrocław Bielany to idealne miejsce na konferencję.To najnowszy i największy z obiektów sieci Q Hotel. Zlokalizowany w pobliżu węzła komunikacyjnego, liczący 201 pokoi i 3700 m² powierzchni eventowej hotel zalicza się do najbardziej funkcjonalnych obiektów konferencyjnych w Polsce.

Nowoczesny hotel Mercure Wrocław Centrum położony jest w kulturalnym,
handlowym i komunikacyjnym centrum Wrocławia – w sąsiedztwie największych
atrakcji turystycznych miasta, takich jak Rynek i Ostrów Tumski,
Muzeum Narodowe wraz z Panoramą Racławicką. Hotel oddalony jest 11 km
od międzynarodowego Portu Lotniczego Wrocław im. Mikołaja Kopernika,
a od dworca kolejowego i autobusowego jedynie 1 km. Do dyspozycji gości
hotelowych oddany jest monitorowany parking na ponad 200 miejsc.