Wydarzenie dla przedstawicieli samorządów na Targach Event 2011

Jak zadbać o swój wizerunek, zanim dziennikarze przydzielą nas do określonej kategorii? W jaki sposób osiągnąć cel w zgodzie z potrzebami mieszkańców regionu? Jakie są właściwe, a jakie niewłaściwe wzorce zachowań samorządowych władz, które mają wpływ na postrzeganie regionu? Na takie i podobne pytania będzie można znaleźć odpowiedź na specjalnej konferencji organizowanej przez Związek Firm Public Relations „Biznes i samorząd – skuteczna PRomocja regionu”.

Konferencja odbędzie się drugiego dnia Targów Event – 6 października, w godzinach 13.00-15.30 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56 c w Warszawie. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji na www.targievent.pl/rejestracja.

  Konferencja jest szczególnie adresowana do przedstawicieli władz samorządowych odpowiedzialnych za organizację eventów w miastach, gminach i powiatach, którzy dowiedzą się, jak efektywnie promować swój region z wykorzystaniem narzędzi public relations oraz zagadnień związanych z praktykami CSR.

O PRomocji regionalnej

Pierwsza część konferencji zostanie poprowadzona pod hasłem „Dumka na dwa głosy o PRomocji regionalnej” przez Adama Łaszyna z Alert Media Communications oraz Barbarę Labuddę z Eskadry PUBLICA – informacja o prelegentach. Podczas wykładu będzie można usłyszeć, w jaki sposób zadbać o swój wizerunek, używając do tego sprawdzonych narzędzi public relations, ucząc się na cudzych błędach czy biorąc przykład z tych, co już osiągnęli sukces. Nie zabraknie dyskusji na temat właściwych i niewłaściwych wzorców zachowań samorządowych władz, które mogą wpływać na sposób, w jaki postrzegane są regiony. Analizie poddane zostaną również skrajne postawy prezentowane w trakcie kampanii wyborczych, kryzysów pogodowych czy codziennego zarządzania.

Troska biznesu czy samorządu?

Druga część spotkania zatytułowana „Społeczna odpowiedzialność – troska biznesu czy samorządu?” poświęcona zostanie coraz popularniejszym działaniom CSR (Corporate Social Responsibility), czyli odpowiedzialności społecznej biznesu. Poprowadzi ją Paweł Kudzia – lider praktyki CSR w agencji On Board PR Ecco Network – więcej o prelegencie. Podczas wykładu omówione zostanie podejście pro&fit regionu, czyli strategia i komunikacja społecznej odpowiedzialności, która ma duży wpływ na zrównoważony rozwój regionu. Uczestnicy spotkania będą mogli dowiedzieć się m.in.: w jaki sposób osiągnąć cel społeczny i środowiskowy regionu w zgodzie z potrzebami jego mieszkańców, jak włączyć społeczność regionu w budowanie strategii, komunikacji społecznych i środowiskowych wyróżników marki w oparciu o znany samorządowcom cykl zarządzania projektem czy też marketing mix.

Dobry event – pomysł na reklamę miast i regionów

Konferencja odbędzie się na terenie III Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event (5 i 6 października 2011 roku). Dzięki temu przedstawiciele samorządów będą mogli przed, w przerwie lub po konferencji zapoznać się z atrakcyjną ofertą produktów i usług wykorzystywanych przy organizacji różnego rodzaju wydarzeń – od kameralnych konferencji, po duże eventy, jak np. miejskie pikniki, koncerty czy inne wydarzenia dla mieszkańców miast, gmin i regionów – tematyka targów. Ponadto na targach będzie można znaleźć wiele pomysłów i inspiracji na przygotowanie zaskakujących eventów, tak by służyły budowaniu korzystnego obrazu poszczególnych regionów, a w konsekwencji podnosiły ich atrakcyjność – sprawdź program targów. W sąsiadującej hali odbędzie się ponadto druga, niezależna impreza targowa – IV Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011, która pozwoli zapoznać się zainteresowanym z aktualną ofertą dla hotelarstwa.

Wstęp na targi jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji on-line na www.targievent.pl/rejestracja. Więcej na www.targievent.pl.

źródło: PR

Mieszczący się na wyspie okolonej fosą zamek wraz z 12 ha parkiem był w przeszłości jedną z najokazalszych rezydencji magnackich w Polsce. Był siedzibą króla Polski Stanisława Leszczyńskiego oraz książąt Sułkowskich. Sale paradne zamku wraz z wystawami eksponatów są udostępnione dla zwiedzających. Zamek jest obiektem konferencyjnym i miejscem organizacji wszelkiego rodzaju imprez firmowych i prywatnych. Posiada hotel w kategorii 3* oraz własną gastronomię z obszerną restauracją.

Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort zajmuje się w organizacją wyjątkowych pobytów integracyjnych i spotkań biznesowych. Komfortowe zaplecze konferencyjne zostało starannie zaprojektowane tak, aby łączyć funkcjonalność ze stylowym wystrojem. Umiejętność dopasowania się do potrzeb Klientów jest kluczem do sukcesu, który posiadają nasi specjaliści. Dzięki nabytemu doświadczeniu sporządzą ofertę na miarę najbardziej wyszukanych potrzeb.

Hotel zlokalizowany jest na północny-wschód od Łodzi, 14 km od centrum miasta. Usytuowany jest przed wjazdem do Strykowa przy trasie Łódź - Łowicz - Warszawa. Stanowi doskonałą bazę dla odwiedzających nie tylko Łódź, ale także znane wsrod turystów miejscowości historyczne - Arkadię Nieborów, Żelazową Wolę czy Niepokalanów.

Hotel ma 194 miejsca noclegowe w