Konferencja odbędzie się drugiego dnia Targów Event – 6 października, w godzinach 13.00-15.30 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56 c w Warszawie. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji na www.targievent.pl/rejestracja.
Konferencja jest szczególnie adresowana do przedstawicieli władz samorządowych odpowiedzialnych za organizację eventów w miastach, gminach i powiatach, którzy dowiedzą się, jak efektywnie promować swój region z wykorzystaniem narzędzi public relations oraz zagadnień związanych z praktykami CSR.
O PRomocji regionalnej
Pierwsza część konferencji zostanie poprowadzona pod hasłem „Dumka na dwa głosy o PRomocji regionalnej” przez Adama Łaszyna z Alert Media Communications oraz Barbarę Labuddę z Eskadry PUBLICA – informacja o prelegentach. Podczas wykładu będzie można usłyszeć, w jaki sposób zadbać o swój wizerunek, używając do tego sprawdzonych narzędzi public relations, ucząc się na cudzych błędach czy biorąc przykład z tych, co już osiągnęli sukces. Nie zabraknie dyskusji na temat właściwych i niewłaściwych wzorców zachowań samorządowych władz, które mogą wpływać na sposób, w jaki postrzegane są regiony. Analizie poddane zostaną również skrajne postawy prezentowane w trakcie kampanii wyborczych, kryzysów pogodowych czy codziennego zarządzania.
Troska biznesu czy samorządu?
Druga część spotkania zatytułowana „Społeczna odpowiedzialność – troska biznesu czy samorządu?” poświęcona zostanie coraz popularniejszym działaniom CSR (Corporate Social Responsibility), czyli odpowiedzialności społecznej biznesu. Poprowadzi ją Paweł Kudzia – lider praktyki CSR w agencji On Board PR Ecco Network – więcej o prelegencie. Podczas wykładu omówione zostanie podejście pro&fit regionu, czyli strategia i komunikacja społecznej odpowiedzialności, która ma duży wpływ na zrównoważony rozwój regionu. Uczestnicy spotkania będą mogli dowiedzieć się m.in.: w jaki sposób osiągnąć cel społeczny i środowiskowy regionu w zgodzie z potrzebami jego mieszkańców, jak włączyć społeczność regionu w budowanie strategii, komunikacji społecznych i środowiskowych wyróżników marki w oparciu o znany samorządowcom cykl zarządzania projektem czy też marketing mix.
Dobry event – pomysł na reklamę miast i regionów
Konferencja odbędzie się na terenie III Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event (5 i 6 października 2011 roku). Dzięki temu przedstawiciele samorządów będą mogli przed, w przerwie lub po konferencji zapoznać się z atrakcyjną ofertą produktów i usług wykorzystywanych przy organizacji różnego rodzaju wydarzeń – od kameralnych konferencji, po duże eventy, jak np. miejskie pikniki, koncerty czy inne wydarzenia dla mieszkańców miast, gmin i regionów – tematyka targów. Ponadto na targach będzie można znaleźć wiele pomysłów i inspiracji na przygotowanie zaskakujących eventów, tak by służyły budowaniu korzystnego obrazu poszczególnych regionów, a w konsekwencji podnosiły ich atrakcyjność – sprawdź program targów. W sąsiadującej hali odbędzie się ponadto druga, niezależna impreza targowa – IV Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011, która pozwoli zapoznać się zainteresowanym z aktualną ofertą dla hotelarstwa.
Wstęp na targi jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji on-line na www.targievent.pl/rejestracja. Więcej na www.targievent.pl.
źródło: PR