Wynajmujemy apartament na konferencję – i nie tylko

Apartament – w porównaniu z pokojem hotelowym czy pensjonatem – daje znacznie więcej swobody i prywatności. Może więc warto postawić na taki właśnie obiekt noclegowy?

 Coraz więcej osób zastanawia się, czy warto zamienić pokój hotelowy na apartament. Chętnie czyni tak wielu wczasowiczów. Czy warto jednak wynajmować apartamenty na przykład na konferencję? Okazuje się, że pomysł ten jest wielce atrakcyjny.

Apartament – PR-owy strzał w dziesiątkę

Z raportu „Rynek spotkań biznesowych pod lupą” wynika, że niemal 60% dużych firm organizuje konferencje. Tego typu wydarzenia stają się udziałem także 40% firm zatrudniających 51–250 pracowników. Obecnie już nawet mniejsze firmy organizują konferencję, choć znacznie rzadziej (10% przedsiębiorstw zatrudniających 10–50 pracowników i 3% firm zatrudniających poniżej 10 osób; źródło: http://mediarun.com/pl/trendy/169049.html). Konferencja to m.in. szansa na nawiązanie kontaktów biznesowych, a także podniesienie prestiżu firmy. Może więc zdecydować się na wynajęcie dla gości apartamentów zamiast pokoi hotelowych? Z pewnością zrobi to na nich wrażenie – o ile oczywiście wybierzemy właściwe miejsce.

 

Dobra lokalizacja

Najważniejsze, aby apartamenty znajdowały się blisko miejsca, w którym organizowana będzie konferencja. W tym przypadku cena, jaką trzeba zapłacić za korzystną lokalizację, odgrywa z pewnością drugorzędną rolę w stosunku do komfortu uczestników konferencji. Jeśli apartamenty dzieli od sali konferencyjnej znaczna odległość, należy zadbać o sprawny transport gości na miejsce i z powrotem do hotelu. Warto jednocześnie zadbać o to, by lokalizacja była atrakcyjna również pod kątem turystyki – w końcu nie samą konferencją człowiek żyje! Zwróćmy także uwagę na zaplecze gastronomiczne – apartament wyposażony jest zwykle w kuchnię do własnego użytku, niedaleko powinna więc znajdować się restauracja. Jeśli jej nie ma, powinniśmy zorganizować także catering, aby goście nie musieli sami tracić czasu na robienie zakupów. Dobrze jest wreszcie przejrzeć opinie o okolicy, w której znajduje się apartament. Powinna być bezpieczna i dobrze się prezentować. Dlatego warto skorzystać z usług firmy, która udostępnia apartamenty w takich właśnie lokalizacjach, np. www.fajneapartamenty.com.

Wyposażenie apartamentu

Przed wynajęciem apartamentu, koniecznie należy sprawdzić takie kwestie, jak obecność parkingu obok obiektu oraz dostęp do Internetu na terenie obiektu. Dowiedzmy się, czy parking, Internet i inne dodatkowe usługi są wliczone w cenę pobytu.

Jeśli znajdziemy już odpowiednią lokalizację – możemy przystąpić do organizowania konferencji, która z pewnością zrobi dobre wrażenie na uczestnikach!

grafika: pixabay.com/pl

Mieszczący się na wyspie okolonej fosą zamek wraz z 12 ha parkiem był w przeszłości jedną z najokazalszych rezydencji magnackich w Polsce. Był siedzibą króla Polski Stanisława Leszczyńskiego oraz książąt Sułkowskich. Sale paradne zamku wraz z wystawami eksponatów są udostępnione dla zwiedzających. Zamek jest obiektem konferencyjnym i miejscem organizacji wszelkiego rodzaju imprez firmowych i prywatnych. Posiada hotel w kategorii 3* oraz własną gastronomię z obszerną restauracją.

Q Hotel Plus Wrocław Bielany to idealne miejsce na konferencję.To najnowszy i największy z obiektów sieci Q Hotel. Zlokalizowany w pobliżu węzła komunikacyjnego, liczący 201 pokoi i 3700 m² powierzchni eventowej hotel zalicza się do najbardziej funkcjonalnych obiektów konferencyjnych w Polsce.

Hotel Nicolaus znajduje się w samym centrum Torunia, na jego zabytkowej starówce, naprzeciw Domu Mikołaja Kopernika. Obiekt jest połączeniem historii i nowoczesności, które przenikają się na każdym kroku.