Wyposażamy salę konferencyjną – na co zwrócić uwagę?

Wynajem sal konferencyjnych to w ostatnim czasie dobry sposób na zarabianie pieniędzy. Zarówno średnie jak i duże firmy bardzo chętnie zaczęły korzystać z możliwości organizowania szkoleń, wyjazdów integracyjnych i prezentacji produktowych. Osoby zainteresowane prowadzeniem tego typu działalności stają przed problemem wyboru odpowiedniego wyposażenia.

Gdy rozważamy wejście na rynek wynajmu sal konferencyjnych i mamy już gotowe pomieszczenia przeznaczone do tego celu musimy pomyśleć przede wszystkim nad odpowiednim ich wyposażeniem oraz metodą promocji swoich usług. Jeśli chodzi o sposób reklamy, to zdecydowanie warto tutaj postawić na pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Dla ogromnej rzeszy ludzi wyszukiwarki internetowe, a w szczególności Google stały się podstawowym źródłem informacji o produktach i usługach i nie ma tu znaczenia czy chodzi o frazę sala konferencyjna pod warszawą, czy o chwilę ulgi i odprężenia jaką daje masaż biurowy.

 

Poznaj –

Tablica suchościeralna, marker, projektor, czyli co potrzebujesz, aby zorganizować udaną konferencję?


Dzięki rozwojowi technologii teleinformatycznych wiele firm zyskało nowe rozwiązania w dziedzinie współpracy, zarządzania i funkcjonowania. By razem pracować nie trzeba się znać, widzieć i spotykać. Sala konferencyjna wyposażona w prosty rzutnik slajdów i system nagłaśniający w dzisiejszych czasach nie miałaby racji bytu. Obecnie w prelekcjach i pokazach wymagane są wysokiej jakości projektory z zestawami kamer i wizualierów, systemy audio, rozbudowane systemy telekomunikacyjne i bezprzewodowe systemy konferencyjne do udzielania głosu uczestnikom i obsługujące procedury głosowania. Profesjonalne sale konferencyjne cechują się nie tylko funkcjonalnością ale i wyglądem oraz zautomatyzowaniem urządzeń, gdyż istotna jest wygoda i niezawodność obsługi. Ekran wyposażony w silniczek eliminuje konieczność ręcznego jego rozwijania i zwijania. W celach estetycznych schowany jest w zabudowie. Sterowanie nim odbywa się za pomocą pilota. Odpowiednie oprogramowanie pozwala stworzyć sprzęt do obsługi funkcji interaktywnych – tańsze od tablicy interaktywnej. Pozwala to na wykorzystanie dowolnej powierzchni: ściany, stołu czy ekranu. Rolę sterowników przejmują odpowiednie pisaki i wbudowane w projektor czujniki. Duże możliwości dają systemy interaktywne sprzężone z wizualizerem. Jest to proste urządzenie z kamerą pozwalające na prezentację w powiększeniu dowolnego przedmiotu na dużym ekranie monitora lub projektora. Obraz taki można opisywać , nagrywać i opatrywać notatkami. Eliminuje to kopiowanie i drukowanie dużych ilości stron dokumentów. Rolę wyświetlacza w mniejszych salach mogą pełnić monitory wielkoformatowe lub tzw. bezszwowe (połączone w jeden ekran kilka osobnych monitorów – tzw. ściana). W salach istotne jest nagłośnienie, dlatego stosuje się specjalne procesory sygnałowe równoważące poziom ciśnienia akustycznego i wzmocnienia sygnału. Głos jest wtedy wyraźny, bez zniekształceń i jednakowo głośny dla każdego uczestnika spotkania.


Wyobraź sobie miejsce, gdzie luksus spotyka się z nieskazitelną naturą. Hotel Żubrówka ****, położony na skraju Białowieskiego Parku Narodowego, to nie tylko przestrzeń idealna do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, ale także oaza spokoju i relaksu. Nowoczesne zaplecze konferencyjne, wykwintna kuchnia regionalna oraz szeroka gama atrakcji integracyjnych sprawiają, że każdy pobyt w tym wyjątkowym miejscu staje się niezapomnianym przeżyciem. Odkryj, jak połączyć efektywną pracę z chwilami odprężenia w otoczeniu dziewiczej przyrody!

Malowniczo położony nad brzegiem jeziora, w otulinie Mazurskiego Parku Krajobrazowego czterogwiazdkowy Hotel Robert’s Port Lake Resort & SPA jest idealnym miejscem wypoczynku na Mazurach.

Wygodne, klimatyzowane pokoje, wyśmienita kuchnia, restauracja z przeszkloną podłogą z widokiem na basen i panoramicznym widokiem na jezioro, przestronne i doskonale wyposażone sale szkoleniowe, ciekawe możliwości spędzania wolnego czasu oraz teren otoczony zielenią i lasami będą gwarancją udanego pobytu.

Hotel 500 Tarnowo Podgórne położony jest jedynie 18 km od centrum stolicy Wielkopolski.
Hotel oferuje 170 komfortowych pokoi z bezpłatnym dostępem do Internetu oraz telewizją satelitarną.Z myślą o gościach biznesowych obiekt przygotował 11 klimatyzowanych sal konferencyjnych o wielkości od 35m2 do 350m2. Dzięki temu hotel może pochwalić się jednym z lepiej przygotowanych zapleczy szkoleniowych w obrębie Poznania i okolic. Wszystkie sale konferencyjne mają dostęp do światła dziennego.