27-29 marca 2008
XII Międzynarodowe Targi Gastronomiczno-Hotelarskie EuroGastro
Honorowy Patronat: Ministerstwo Gospodarki
EuroGastro to najważniejsza impreza targowa w Polsce dla sektora HoReCa. Potwierdzają to nie tylko artykuły w prasie branżowej, opinie naszych klientów, ale również raporty Polskiej Izby Przemysłu Targowego, w których EuroGastro przoduje pod względem liczby wystawców wśród imprez targowych o profilu gastronomiczno-hotelarskim (raport targi w Polsce 2006).
Jedenastoletnia tradycja, kompleksowy przegląd oferty dla HoReCa, współpraca najważniejszych stowarzyszeń i instytucji branżowych, pokazy mistrzów o charakterze szkoleniowym – to wszystko sprawia, że targi z roku na rok cieszą się coraz większym zainteresowaniem wystawców i zwiedzających. Podczas ostatniej edycji imprezy w porównaniu do roku 2006 odnotowaliśmy:
- 
wzrost liczby wystawców o 15,6%
 - 
większą o blisko 1200 m² powierzchnię targową netto
 - 
2 x większy sektor Sweet & Bake (cukiernictwo i piekarstwo)
 - 
3 x większy sektor kawowo-barmański.
 
EuroGastro 2008 zapowiadają się wyjątkowo interesująco, nie tylko ze względu na nowe punkty w programie. Po raz pierwszy pojawi się bowiem na targach Kraj Partnerski, którym w tym roku jest Francja. W zorganizowanym z tej okazji Pawilonie Francuskim na powierzchni 300 m² swoją ofertę przedstawi 27 firm z Francji reprezentujących różne sektory branży rolno-spożywczej: wino, piwo i alkohole mocne, sery i produkty mleczarskie, mięso, wędliny, ryby i owoce morza, produkty piekarnicze i cukiernicze, a także produkcję noży. W Pawilonie Francuskim przewidziano również degustacje win i francuskich specjałów oraz pokazy kulinarne prowadzone przez renomowanego francuskiego Szefa Kuchni.
Dla zwiedzających Targi EuroGastro są doskonałą okazją do porównania produktów i usług dla placówek gastronomicznych i hotelarskich, zapoznania się z nowościami rynkowymi oraz najnowszymi trendami w branży. Najbliższa edycja wydarzenia obejmie sektory tematyczne:
- 
wyposażenie zaplecza kuchennego
 - 
wyposażenie hoteli i sal restauracyjnych
 - 
sprzęt, akcesoria, oprogramowanie
 - 
żywność i napoje dla gastronomii
 - 
Sweet & Bake – sektor cukierniczo-lodziarsko-piekarski
 - 
sektor kawowo-barmański
 - 
Sektor Win Świata – pierwszy raz na Targach EuroGastro
Dla wystawców natomiast to miejsce, w którym zaledwie w trzy dni można dotrzeć do precyzyjnie dobranej grupy profesjonalistów: 
- 
właścicieli i menadżerów:
 
– restauracji, kawiarni, cukierni, pubów i klubów
– hoteli oraz ośrodków wypoczynkowych i konferencyjnych
– barów typu fast food i snack-bar
– zakładów piekarskich i cukierniczych
- 
zarządców punktów zbiorowego żywienia (m. in.: szkół, domów dziecka, szpitali)
 - 
dyrektorów super- i hipermarketów odpowiedzialni za zakupy i współpracę z dostawcami zainteresowanymi ofertą z zakresu HoReCa
 - 
właścicieli hurtowni
 - 
szefów kuchni i kucharzy, cukierników i piekarzy, baristów oraz barmanow
 - 
dystrybutorów i producentów urządzeń, towarów i usług dla hotelarstwa, gastronomii, cukiernictwa i piekarstwa.
Organizator targów: Międzynarodowe Targi Polska Sp. z o.o. – największy organizator imprez wystawienniczych w Warszawie i jeden z największych w Polsce. Firma rozpoczęła działalność w 1993 roku organizacją targów turystycznych TT Warsaw, funkcjonujących do dziś.
Więcej informacji na temat organizatora: http://www.mtpolska.com.pl
Źródło informacji: Międzynarodowe Targi Polska Sp. z o.o.
 


