27-29 marca 2008
XII Międzynarodowe Targi Gastronomiczno-Hotelarskie EuroGastro
Honorowy Patronat: Ministerstwo Gospodarki
EuroGastro to najważniejsza impreza targowa w Polsce dla sektora HoReCa. Potwierdzają to nie tylko artykuły w prasie branżowej, opinie naszych klientów, ale również raporty Polskiej Izby Przemysłu Targowego, w których EuroGastro przoduje pod względem liczby wystawców wśród imprez targowych o profilu gastronomiczno-hotelarskim (raport targi w Polsce 2006).
Jedenastoletnia tradycja, kompleksowy przegląd oferty dla HoReCa, współpraca najważniejszych stowarzyszeń i instytucji branżowych, pokazy mistrzów o charakterze szkoleniowym – to wszystko sprawia, że targi z roku na rok cieszą się coraz większym zainteresowaniem wystawców i zwiedzających. Podczas ostatniej edycji imprezy w porównaniu do roku 2006 odnotowaliśmy:
-
wzrost liczby wystawców o 15,6%
-
większą o blisko 1200 m² powierzchnię targową netto
-
2 x większy sektor Sweet & Bake (cukiernictwo i piekarstwo)
-
3 x większy sektor kawowo-barmański.
EuroGastro 2008 zapowiadają się wyjątkowo interesująco, nie tylko ze względu na nowe punkty w programie. Po raz pierwszy pojawi się bowiem na targach Kraj Partnerski, którym w tym roku jest Francja. W zorganizowanym z tej okazji Pawilonie Francuskim na powierzchni 300 m² swoją ofertę przedstawi 27 firm z Francji reprezentujących różne sektory branży rolno-spożywczej: wino, piwo i alkohole mocne, sery i produkty mleczarskie, mięso, wędliny, ryby i owoce morza, produkty piekarnicze i cukiernicze, a także produkcję noży. W Pawilonie Francuskim przewidziano również degustacje win i francuskich specjałów oraz pokazy kulinarne prowadzone przez renomowanego francuskiego Szefa Kuchni.
Dla zwiedzających Targi EuroGastro są doskonałą okazją do porównania produktów i usług dla placówek gastronomicznych i hotelarskich, zapoznania się z nowościami rynkowymi oraz najnowszymi trendami w branży. Najbliższa edycja wydarzenia obejmie sektory tematyczne:
-
wyposażenie zaplecza kuchennego
-
wyposażenie hoteli i sal restauracyjnych
-
sprzęt, akcesoria, oprogramowanie
-
żywność i napoje dla gastronomii
-
Sweet & Bake – sektor cukierniczo-lodziarsko-piekarski
-
sektor kawowo-barmański
-
Sektor Win Świata – pierwszy raz na Targach EuroGastro
Dla wystawców natomiast to miejsce, w którym zaledwie w trzy dni można dotrzeć do precyzyjnie dobranej grupy profesjonalistów:
-
właścicieli i menadżerów:
– restauracji, kawiarni, cukierni, pubów i klubów
– hoteli oraz ośrodków wypoczynkowych i konferencyjnych
– barów typu fast food i snack-bar
– zakładów piekarskich i cukierniczych
-
zarządców punktów zbiorowego żywienia (m. in.: szkół, domów dziecka, szpitali)
-
dyrektorów super- i hipermarketów odpowiedzialni za zakupy i współpracę z dostawcami zainteresowanymi ofertą z zakresu HoReCa
-
właścicieli hurtowni
-
szefów kuchni i kucharzy, cukierników i piekarzy, baristów oraz barmanow
-
dystrybutorów i producentów urządzeń, towarów i usług dla hotelarstwa, gastronomii, cukiernictwa i piekarstwa.
Organizator targów: Międzynarodowe Targi Polska Sp. z o.o. – największy organizator imprez wystawienniczych w Warszawie i jeden z największych w Polsce. Firma rozpoczęła działalność w 1993 roku organizacją targów turystycznych TT Warsaw, funkcjonujących do dziś.
Więcej informacji na temat organizatora: http://www.mtpolska.com.pl
Źródło informacji: Międzynarodowe Targi Polska Sp. z o.o.