Hotel Podklasztorze zlokalizowany jest w Sulejowie i stanowi część dawnego XII-wiecznego Opactwa Cystersów, które jest jednym z najlepiej zachowanych obiektów tego typu w Polsce. Obiekt odda do dyspozycji gości 50 pokoi, które w ostatnich miesiącach poddane zostały całkowitej modernizacji. Każdy z nich posiada odmienny wystrój, charakterystyczny dla różnych zajęć, którymi trudnili się średniowieczni mnisi. Wszystkie pokoje – m.in. Cela Skryby, Bartnika i Zielarza – wyposażone są w telewizor, telefon, Wi-Fi, sejf, lodówkę, zestaw powitalny (czajnik, filiżanki, kawa, herbata, woda), suszarkę oraz kosmetyki.
Już wiosną tego roku przedstawimy naszym klientom zupełnie nową odsłonę hotelu Podklasztorze. Międzynarodowe standardy sieci Best Western połączymy z autentyczną, średniowieczną aranżacją wnętrz, co razem zapewni naszym klientom komfort pobytu na najwyższym poziomie. Stale pracujemy nad ulepszaniem naszej oferty, dlatego właśnie zakończyliśmy modernizację pokoi, obecnie odnawiamy naszą restaurację i recepcję, a w przyszłości planujemy m.in. unowocześnienie basenu i strefy SPA – powiedziała Julia Groblewska, Dyrektor Hotelu Podklasztorze.
W odnowionych wnętrzach hotelowej restauracji goście będą mogli skosztować piwa warzonego według średniowiecznej receptury, konfitur, wypiekanego na miejscu chleba czy też wędlin z hotelowej wędzarni.
Best Western Plus Hotel Podklasztorze to już drugi projekt, który realizujemy wspólnie ze spółką PTH Trybunalskie. Sukces obiektu BEST WESTERN Hotel Trybunalski był jednym z czynników, który silnie wpłynął na nasze zainteresowanie tym wyjątkowym obiektem, położonym w Dolinie Rzeki Pilicy. Niezmiernie cieszę się, że już na przełomie pierwszego i drugiego kwartału br. goście będą mogli przekroczyć progi obiektu, gdzie historia łączy się z funkcjonalnością wnętrz – powiedział Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie.
O Best Western Hotels & Resorts:
Best Western Hotels & Resorts posiada siedzibę główną w stanie Arizona w Stanach Zjednoczonych. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Od 69 lat każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. Obecnie sieć obejmuje 4 100 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod sześcioma markami: Best Western, Best Western Plus®, Best Western Plus Executive Residency®, Best Western Premier®, Vībsm i BW Premier Collection®. To, co łączy obiekty Best Western, to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo-marketingowe. Wielokrotnie nagradzany Best Western Rewards skupia obecnie ponad 25 milionów podróżujących. Jest to jeden z niewielu programów lojalnościowych, w którym zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Ponadto ponad połowa z wszystkich hoteli Best Western otrzymała certyfikat jakości serwisu TripAdvisor®.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.