Zaplanuj reklamę swojej firmy z głową

Potencjalni klienci niekoniecznie nie trafiają do ciebie, bo masz gorszą ofertę czy słabsze kwalifikacje.

Czasami po prostu nie są świadomi twojego biznesowego istnienia, a uwagę od twojej firmy odciągają lepiej ukierunkowane, przemyślane i ciekawe reklamy oferty konkurencji. Jak więc reklamować firmę, aby zdobywać zlecenia i nowych klientów? 


Jak reklamować firmę?

Reklamę swojej firmy przede wszystkim powinieneś odpowiednio zaplanować — przekonują specjaliści z Akademia Firmy. Kontakt z potencjalnymi klientami możesz nawiązać na naprawdę bardzo dużo sposobów. Znaleźć jednak trzeba te, które najlepiej odpowiadają zarówno specyfice twojego biznesu, jak i charakterystyce grupy docelowej. Niezależnie, czy chcesz się promować na rynku lokalnym czy zaplanowanie ogólnopolski zasięg reklamy, promowanie swoich usług zacznij od dobrego planu. Zastanów się, co i jak, a przede wszystkim do kogo chcesz powiedzieć. Kluczowe będzie odkreślenie odbiorców konkretnej usługi, ich możliwie dokładne scharakteryzowanie. Dopiero kiedy dowiesz się, kim oni są, będziesz w stanie odpowiedzieć na pytanie, jakich treści, ofert, materiałów, komunikatów oczekują. Czy lepiej docierać do nich poprzez merytorycznego bloga przy sklepie internetowym czy reklamę na Facebooku lub Instagramie.

Poznaj – Na czym polega optymalizacja pod wyszukiwarki internetowe?

Co pomoże ci docierać do potencjalnych klientów?

Promować firmę można na różne sposoby. Dzisiaj bardzo duża ich część dotyczy oczywiście istnienia marki w wirtualnym świecie. Tak — marki, niezależnie od tego, czy prowadzisz małą czy duża działalność, jesteś marką. Do promowania swojej firmy możesz z pewnością wykorzystać wyszukiwarkę Google. Marketing internetowy warto zacząć od wizytówki w Google. Sklepy internetowe i strony www powinny być dobrze wypozycjonowane. Tutaj szereg zmiennych trzeba wziąć pod uwagę, ale najważniejszy jest dobry, merytorycznie atrakcyjny i przedstawiony zgodnie z zasadami SEO content. W dotarciu do potencjalnego klienta mogą pomóc reklamy Google Ads, jak i te w mediach społecznościowych.

 

 

Czy warto inwestować w pozycjonowanie i reklamę w mediach społecznościowych?

Media społecznościowe są bardzo cennym kanałem kontaktu z potencjalnymi klientami, ale niekoniecznie dla wszystkich branż. Facebook i Instagram skupiają określonych użytkowników, które od tych mediów oczekują takiego, a nie innego contentu. Instalację do kompostowania osadów ciężko ci będzie przez nie sprzedać. Dlatego social media tak, ale dopiero po tym, jak upewnisz się, że możesz poprzez ten kanał nawiązać autentyczny kontakt ze swoim odbiorcą. Catering dietetyczny, biżuterię czy kosmetyki możesz genialnie sprzedać poprzez social media, ale nie ze wszystkim będzie tak łatwo. 

Haston City Hotel to obiekt biznesowy znajdujący się w malowniczej okolicy, przy głównej drodze wyjazdowej w kierunku Poznania, między Obwodnicą Śródmiejską, a Autostradową Obwodnicą Wrocławia. Położenie Hotelu sprawia, że osoby odwiedzające Wrocław mają nadzwyczaj dogodny dojazd. Hotel proponuje 111 nowoczesnych, dźwiękoszczelnych i klimatyzowanych pokoi z bezpłatnym dostępem do Internetu. Haston City Hotel jest także doskonałym miejscem dla różnego rodzaju spotkań biznesowych i kongresów.

Klub Golfowy ''Lisia Polana'' jest obiektem sportowo-konferencyjnym mieszczącym się w przepięknej Dolinie Wkry zaledwie 45 km od centrum Warszawy w drodze na Gdańsk. Poza zapleczem golfowym na jakie składa się Mistrzowskiej Klasy 18-sto dołkowe pole oraz tereny do ćwiczeń posiadamy dwa ziemne korty tenisowe oraz duży teren wokół budynku.

Czterogwiazdkowy Hotel Grand Ascot to luksus i wygoda w prestiżowym miejscu. Położony jest tuż obok Rynku Głównego, czyli w najlepszej lokalizacji w Krakowie. Najważniejsze atrakcje miasta znajdują się nieopodal Hotelu, dzięki czemu jest to idealne miejsce do zwiedzania Krakowa, wyjście ze znajomymi, rodzinny odpoczynek, czy też spotkanie biznesowe.