Zapraszamy na energetyczne śniadanie technologiczne!

Gdańsk Convention Bureau zaprasza na kolejne szkolenie z cyklu "Trójmiejskiej Akademii Organizatora Spotkań Biznesowych - "Technology Powered Breakfast", które odbędzie się 20 czerwca w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AMBEREXPO.

W spotkaniu, skierowanym do trójmiejskiej i ogólnopolskiej branży turystycznej i eventowej, udział weźmie trzech zagranicznych prelegentów – profesjonalistów z zakresu wykorzystywania nowych technologii oraz mediów społecznościowych w przemyśle spotkań. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się m.in. jak sprawić, aby organizowany event został jak najlepiej zapamiętany (grywalizacja, spotkania hybrydowe), poznają siłę, która drzemie w mediach społecznościowych i którą warto (trzeba!) wykorzystać oraz usłyszą, jak ważnym trendem w turystyce biznesowej są aplikacje mobilne (wie o tym Gdańsk Convention Bureau, dlatego podczas szkolenia będzie wykorzystywana aplikacja GCBeVENT).

Osobny panel podczas spotkania poprowadzi Anna Górska, Prezes Zarządu Gdańsk Convention Bureau/GOT. Jego tematem przewodnim będą nowe trendy w turystyce biznesowej dotyczące m.in. wykorzystania nowych technologii, tzw. storytelling, generacji “L” i jej potrzeb, jak również innowacyjnych sal konferencyjnych i wielu innych.

Program spotkania:

8:30 – 9:00 Rejestracja uczestników
 
9:00 – 10:00 Shuli Golovinsky, CEO Newtonstrand “Innovative ways to generate new revenue”
(case studies efektywnego wykorzystywania nowych technologii i mediów społecznościowych)
 
10:00 – 11:00 Adi Ben Nesher, Content Architect, Event Skills “Meetings and events technologies”
(jak urozmaicić event – wykorzystanie grywalizacji, wirtualnych prezentacji, organizacja spotkań hybrydowych)
 
11:00 – 12:00 Carsten Pleiser, Sales Director EMEA, Etouches “The Future of event technology”
(przyszłość wykorzystania technologii, w tym aplikacji mobilnych podczas eventów)
 
12:00 – 13:00 Anna Górska, Prezes Zarządu GOT/GCB “Nowe trendy w turystyce z uwzględnieniem przemysłu spotkań” (na czym polega skuteczna komunikacja, czym jest questing, multitasking, FOMO i JOMO, dlaczego “kuszenie” jest trendy)

Szkolenie odbędzie się w języku angielskim.

Dla członków Gdańskiej Organizacji Turystycznej udział w spotkaniu jest BEZPŁATNY! Dla pozostałych chętnych koszt udziału w szkoleniu wynosi 99,00 zł netto.

Formularz rejestracyjny znajduje się TUTAJ

Hotel jest położony w samym sercu Warszawy, zaledwie kilka kroków
od Pałacu Kultury i Nauki, centrów biznesowych, kulturalnych
i turystycznych, przy skrzyżowaniu głównych ulic Warszawy -
Marszałkowskiej i Alej Jerozolimskich.

Biznesowy charakter naszego obiektu oraz nowoczesne wnętrze dają możliwość wypoczynku i zapewniają warunki do komfortowej pracy.
Do dyspozycji Gości oddajemy 7 wielofunkcyjnych, klimatyzowanych sal konferencyjnych, znajdujących się w Krakowie, w centrum Nowej Huty. Ich łączna powierzchnia wynosi ponad 500 m2.

Zespół Pałacowo-Parkowy w Wąsowie to idealne miejsce nie tylko do wypoczynku, ale także do organizacji szkoleń, konferencji, bankietów, imprez okolicznościowych i spotkań biznesowych. Obiekt dysponuje ośmioma profesjonalnie wyposażonymi salami konferencyjnymi, z których największa pomieści nawet 300 osób. W każdej sali dostępny jest bezprzewodowy Internet. Imprezy masowe organizujemy nawet dla kilku tysięcy osób!