Ogłoszenie roku 2010 Rokiem Obchodów Dwusetlecia Urodzin Fryderyka Chopina jest doskonała okazją do zaproponowania promocji naszego kraju po przez bogate wydarzenia kulturalne.
Redakcja Travel Trade Gazette Poland czyni to po przez realizację czwartej edycji narodowego workshop turystyki przyjazdowej MEET POLAND WITH CHOPIN, 23-24 września 2009 r.. Warszawa. Będzie on platformą wymiany myśli, poglądów, planów, wspólnego działania samorządów terytorialnych oraz turystycznych podmiotów – polskich i zagranicznych.
Jako autorzy, inicjatorzy i organizatorzy podobnych wydarzeni takich jak BUY POLAND, POLISH TRAVEL MART, ŁÓDZKI JARMARK TURYSTYCZNY stworzyliśmy miejsce, w którym samorząd terytorialny, hotele, biura podróży turystyki przyjazdowej do Polski przedstawiają szeroką ofertę usług zagranicznym operatorom turystycznym oraz mediom.
Proponowane wydarzenie – MEET POLAND WITH CHOPIN – będzie realizowane w formie profesjonalnego workshopu, na którym zagraniczni organizatorzy turystyki przyjazdowej do Polski spotkają się z polskimi promotorami i organizatorami turystyki. Polska Organizacja Turystyczna objęła patronatem branżowym workshop turystyki przyjazdowej MEET POLAND WITH CHOPIN.
Kolejne edycje Polish Travel Mart, Buy Poland oraz Łódzkiego Jarmarku Turystycznego udowodniły, iż workshopy w turystyce to najskuteczniejsza technika branżowej promocji sprzedaży. We wszelkich procedurach akwizycji to właśnie nasze imprezy potwierdzają, że są efektywnym ogniwem poszukiwania zorganizowanych odbiorców usług turystycznych.
Wieloletnie doświadczenie przy organizacji workshopów wykazują, że możliwość skierowania bezpośredniego komunikatu do starannie wybranych kontrahentów w ramach indywidualnego kontaktu stanowi gwarancję handlowego sukcesu. Komentarze uczestników PTM, BP, ŁJT świadczą, że bezpośrednie branżowe kontakty są najlepszym sposobem na wprowadzenie oferty na rynek. Są sposobem dynamicznego wsparcia wzrostu obrotów.
Sprzedaż oferty w ramach workshopu to przede wszystkim oszczędności i duża efektywność.
Nasi partnerzy osiągnęli te cele dzięki następującym zaletom workshopów:
– możliwość spotkania w jednym miejscu Kupujących,
– umawiane spotkanie na podstawie wskazanych preferencji,
– bezpośrednie przekazywanie informacji,
– poznanie informacji o potrzebach i oczekiwaniach klientów,
– bezpośrednia i natychmiastowa ocena reakcji kontrahenta,
– eliminowanie pośredników w sprzedaży,
– kreowanie wizerunku firmy poprzez lepsze pozycjonowanie względem konkurencji,
– budowanie trwałych relacji handlowych na przyszłość.
Wszystkie te elementy potwierdzają, że indywidualny, interaktywny kontakt w sprzedaży turystyki to często gwarancja sukcesu. Jest to możliwość długookresowego, świadomego kreowania kontaktu, dzięki działającemu natychmiast, w czasie rzeczywistym, sprzężeniu zwrotnemu.
Jest to dziś, w warunkach kryzysu, najbardziej efektywny kanał dystrybucji oferty turystycznej.
Sukces workshopów to także wyspecjalizowana baza danych, którą TTG Poland aktywnie wykorzystuje do łączenia partnerów w biznesie.
Na tegoroczną edycję narodowego workshopu turystyki przyjazdowej Meet Poland zapraszamy 50 Kupujących głównie z krajów europejskich.
Sprzedający biorący udział w workshopie mają zagwarantowane bezpośrednie spotkania z Kupującymi.
Zaplanowano co 20 minut spotkanie twarzą w twarz decydentów – to istota całego przedsięwzięcia.
Dodatkowych informacji udzielają:
Diana Zabrocka
Email: diana.zabrocka@ttg.com.pl
tel. +48 22 215 40 11
mobile: +48 609 810 563
Katarzyna Górnicka
Email: katarzyna.gornicka@ttg.com.pl
tel. +48 22 215 40 14
mobile: +48 609 400 506
szczegóły na: www.meetpoland.pl