Zastrzyk potężnej wiedzy podczas RemaCongress 2009!

Już po raz piąty, w dniach 10 - 12 lutego br. podczas Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays, odbędzie się cykl konferencji RemaCongress 2009.

Już po raz piąty, w dniach 10 – 12 lutego br. podczas Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays, odbędzie się cykl konferencji RemaCongress 2009.

Kongres podczas targów RemaDays jest tradycyjnym miejscem spotkań i wymiany doświadczeń branży związanej z reklamą, out&indoorem i technologiami, z całej Polski. Podczas piątej edycji, podobnie jak we wcześniejszych, głos zabiorą wysokiej klasy specjaliści, praktycy wiedzy marketingowej i przedstawiciele biznesu.

V RemaCongress jest niepowtarzalnym spotkaniem środowiska reklamowego. Program trzydniowych spotkań zaplanowano jako cykl wykładów, paneli dyskusyjnych i prezentacji prowadzonych przez znanych teoretyków i praktyków marketingu, reklamy, indooru czy nowych trendów związanych z promocją w internecie. Każdy z tematów zostanie omówiony w świetle potrzeb i realiów konkretnych aspektów funkcjonowania branży. Uczestnicy kongresu pod okiem autorytetów komunikacji rynkowej, będą mieć możliwość kompleksowego zapoznania się z różnorodnymi narzędziami promocji i metodami skutecznego dotarcia do wybranych grup docelowych.

Każdy z trzech dni kongresu zostanie poświęcony odrębnej tematyce. Pierwszego dnia będzie omawiana problematyka marketingu w miejscu sprzedaży, a także odbędzie się m.in. debata redaktorów naczelnych czasopism marketingowych, dotycząca rozwoju marketingu w Polsce. W trakcie drugiego dnia firma FMG wspólnie z GJC Inter Media zaprezentuje panel konferencyjny pod nazwą Gift Expert. Panel będzie dotyczył internetu jako narzędzia sprzedaży upominków promocyjnych. Głównym celem tej konferencji będzie przybliżenie branży artykułów promocyjnych oraz przedstawicielom działów marketingu zasad funkcjonujących w sprzedaży i biznesie internetowym. Tematykę związaną z nowymi trendami w marketingu internetowym przedstawią prelegenci magazynu Prokreacja. Trzeci dzień to prelekcje dotyczące sponsoringu piłkarskiego i technik laserowych związanych z grawerowaniem.

Organizatorem targów RemaDays i trwającego podczas targów kongresu jest poznańska firma GJC Inter Media. Organizator serdecznie Państwa zaprasza do udziału w tegorocznej edycji RemaCongress.

PLAN REMACONGRESS 2009

10 lutego 2009

11:00 – 11:45 
Trade Marketer, Debata Redaktorów Naczelnych najważniejszych magazynów marketingu w Polsce.

"Rozwój marketingu w Polsce – spojrzenie w przeszłość i najbliższe perspektywy"

W debacie udział wezmą :
1. Karolina Liberka – Redaktor Naczelna "Marketing w Praktyce"
2. Grzegorz Kiszluk – Redaktor Naczelny "Brief"
3. Tomasz Kamyk – Redaktor Naczelny "Marketing & More"
4. Jacek Szlak – Redaktor Naczelny "Marketing przy Kawie"
5. Joanna Kotarbińska – Redaktor Naczelna "Trade Marketer"

Debatę poprowadzi: Jacek Kotarbiński
wstęp: bezpłatny

11:45 – 12:15
"Efektywne metody marketingu w miejscu sprzedaży"
Prowadzący: Jacek Kotarbiński – Trade Marketer
wstęp: bezpłatny

 12:15 – 12: 45
POPAI Poland – The Global Association for Marketing at-Retail
Spotkanie dla zainteresowanych firm-producentów P.O.S
Prowadzący: Jacek Kotarbiński – POPAI Poland
wstęp: bezpłatny

13:00 – 14:30 Extend Vision,prelekcja „Wystawiennictwo ze smakiem czyli skuteczna promocja na targach i konferencjach”
Prowadzący: Jacek Kisiała
wstęp:bezpłatny

14:30 – 16:00 Wireland, konferencja „Liczy się każdy centymetr sali sprzedaży”
Prowadzący: Marek Skwierawski
wstęp: bezpłatny

11 lutego 2009

11:00 – 14:30 Konferencja GJC Inter Media i FMG Gift Expert „Reklama i gadżety – Internet jako alternatywne źródło komunikacji i sprzedaży", panele konferencyjne:
– „Podstawy biznesu w internecie”,Daniel Kotyras, NetArt
– „Bezpieczna płatność w Internecie – jak to działa”, eCard S.A.
– „Sprzedaż w Internecie, klient końcowy b2b”, eBay Polska
– „Jak zwiększyć dynamikę sprzedaży upominków reklamowych w relacjach dostawca – agencja reklamowa ? Jak zwiększyć bezpieczeństwo obrotu handlowego w kontaktach z kontrahentami w branży upominków reklamowych?”, Magdalena Konieczna – Marciniak, Justyna Lisek, GJC Inter Media
– „Inne podejście do gadżetów firmowych”,Kajetan Lewandowski, Toys4boys Sp. z o.o.
Wstęp: bezpłatny

14:30 – 16:30 Prokreacja, Jolanta Matusiak, konferencja: Nowe trendy w marketingu internetowym, prelegenci:
-Bartłomiej Juszczyk, CEO, Agencja Interaktywna Grupa Adweb – „Public relations przez zaskoczenie, czyli jak w Internecie nie tylko się wyróżnić, ale zyskać faktyczne zainteresowanie"
-Aleksander Winciorek, Heureka – "123 miliony wirusów, czyli jak zarazić klienta miłością do marki"
-Piotr Friedberg  –  „Marketing w Internecie. Ocean możliwości. Przykłady najciekawszych i najbardziej skutecznych kampanii reklamowych w  Internecie"
-Marcin Władyka, Pink Tank –  „Pokazuj produkty zamiast je opisywać. Jak przekaz wideo może pomóc w sprzedaży"
wstęp: bezpłatny

12 lutego 2009

10:30 – 11:30 Krzysztof Bąk, Sponsoring Piłkarski – Partnerstwo Korzyści – FBC 2009
wstęp: bezpłatny

13:30 – 14:30 CTL Techniki Laserowe, prowadzący: Marcin Pokora prelekcja „Systemy i techniki laserowe w obróbce materiałów”
wstęp:bezpłatny

14:30 – 15:30 Accor Services Polska Sp. z o.o., prelekcja: Karta / kupon podarunkowy jako efektywna nagroda wpływająca na lojalność klienta, prowadzący: Tomasz Kucharski, Dyrektor Sprzedaży Accor Services Polska Sp. z o.o.
Wstęp: bezpłatny

Dodatkowych informacji udziela:
Magdalena Nowak
redaktor/ specjalista ds. mediów
pr@remadays.com
GJC Inter Media Sp. z o.o.
tel. +48 61 825 73 22 w. 180,
fax +48 61 825 84 85 
www.remadays.com
V Edycja RemaDays – EXPO XXI Warszawa 10-12.02.2009

Źródło:pr

Misja
Naszą misją jest stworzenie miejsca, dzięki któremu nasza społeczność może inwestować w rozwój osobisty oraz rozwój swojej firmy.

Kompleks biurowo-konferencyjno-usługowy "OPOLSKA 22" dysponuje 8 nowoczesnymi, klimatyzowanymi salami konferencyjno-szkoleniowymi. Zróżnicowane wielkością sale dają możliwość pomieszczenia od 15 do 180 uczestników. Kompleks mieści się w centrum Katowic, przy ulicy Opolskiej 22, w pobliżu znajdują się przystanki autobusowe i tramwajowe, bardzo dobry dojazd z DTŚ i A4. Wysoki standard wykończenia, windy, parking.

Hotel 500 Tarnowo Podgórne położony jest jedynie 18 km od centrum stolicy Wielkopolski.
Hotel oferuje 170 komfortowych pokoi z bezpłatnym dostępem do Internetu oraz telewizją satelitarną.Z myślą o gościach biznesowych obiekt przygotował 11 klimatyzowanych sal konferencyjnych o wielkości od 35m2 do 350m2. Dzięki temu hotel może pochwalić się jednym z lepiej przygotowanych zapleczy szkoleniowych w obrębie Poznania i okolic. Wszystkie sale konferencyjne mają dostęp do światła dziennego.