W dzisiejszych realiach wolnego rynku, który wymaga współdziałania i budowania dobrych relacji między klientami, oraz wspópracownikamii, umiejętność zorganizowania i poprowadzenia konferencji, zebrania staje się dla menedżera niezbędna. Właściwie zaplanowane i prawidłowo poprowadzone zebrania, konferencje mogą pomóc tobie, klientom oraz firmie współpracować w sposób bardziej wydajny i skoordynowany.
Zebrania pochłaniają na ogół wiele czasu i na pewno chcielibyście, aby przebiegały sprawniej i prowadziły do konkretnych ustaleń.
W tej książce znajdziecie odpowiedź, jak tego dokonać, jak organizować konferencje. Omawiane są w niej techniki pracy, kwestie sterowania przebiegiem zebrania, a także różnorodne funkcje, jakie pełni moderator. Książka zawiera także listy kontrolne i wiele wskazówek, jak postępować w trudnych sytuacjach.
Organizując konferencje warto powierzyc to specjalistą – organizacja konferencji to proces złożony, w który to zaangażowanych jest wiele osób jak również firm, zapewniających obsługę konferencji, zebrań, spotkań biznesowych.
|