Organizatorom konferencji hotel HP Park Plaza zapewnia, profesjonalną obsługę oraz komfortowe warunki!
Wrocławski hotel HP Park Plaza dysponuje 7 klimatyzowanymi salami konferencyjnymi z nowoczesnym sprzętem audiowizualnym oraz naturalnym oświetleniem, maksymalnie dla około 450 osób łącznie.
5 z nich jest dogodnie zlokalizowanych w sąsiedztwie recepcji, lobby hotelowego oraz restauracji. Czery moduły konferencyjne można swobodnie łączyć i dzielić w zależności od indywidualnych potrzeb.
Sale konferencyjne dostępne są również dla osób niepełnosprawnych.
Dedykowany opiekun jest do Państwa dyspozycji podczas całego spotkania. Jest on osobą kontaktową do wszystkich spraw: sprzętu technicznego, posiłków, napojów, ustalania wszelkich szczegółów oraz zmian.
Wszystkie sale są klimatyzowane, posiadają dostęp do światła dziennego i jednocześnie możliwość pełnego zaciemnienia.
Zapewniamy kompleksową obsługę cateringową wydarzenia:
-
Przerwy kawowe,
-
Lunche w formie serwowanej lub zasiadanej,
-
Obiady/Kolacja – w dowolnej formie: uroczysta gala, bufet lub kameralna kolacja.
Menu ustalane jest indywidualnie.
Opis pokoi
Hotel HP Park Plaza oddaje do dyspozycji swoich Gości 177 komfortowych, przestronnych, klimatyzowanych pokoi wyposażonych w:
-
duże, wygodne łóżko (180 x 200 cm)
-
antyalergiczną pościel
-
szybki, bezprzewodowy internet (Wi- Fi) 300Mbps
-
zestaw do parzenia kawy i herbaty
-
woda mineralna – 2 butelki
-
mini bar
-
smartTV LCD
-
kapcie
-
klimatyzacja
-
sejf
-
stolik + 2 krzesła
-
telefon
Wyposażenie łazienki:
-
wanna (150cm/75cm) z prysznicem
-
suszarka do włosów
-
wysokiej jakości kosmetyki
-
ogrzewanie podłogowe – sterowane centralnie
Usługi dodatkowe:
Zapraszamy do Restauracji Panorama w Hotelu HP Park Plaza i zapoznania się z nowoczesną wrocławską sztuką kulinarną. Szef Kuchni zmienia i urozmaica wrocławską kuchnię, oferując prekursorskie menu, dbając przy tym o podniebienie każdego Gościa.
Hotelowy cukiernik przygotowuje fantazyjne desery i torty.
Zapewniamy organizację przyjęć – uroczystych kolacji, bankietów, imprez plenerowych oraz cateringów.