Jakie korzyści dają konferencje

Konferencja jest jednym z instrumentów public relations i stanowi jego istotną część. Pośród mnogości z dzisiejszych dostępnych metod do przeprowadzenia konferencji (telekonferencje, wideokonferencje, tradycyjne konferencje czy sympozja), wydaje się być proste jej zorganizowanie - niestety nic bardziej mylnego.

 

 

 

Konferencje są jednym z instrumentów public relations i stanowi jego istotną część. Pośród mnogości z dzisiejszych dostępnych metod do przeprowadzenia konferencji (telekonferencje, wideokonferencje, tradycyjne konferencje czy sympozja), wydaje się być proste jej zorganizowanie – niestety nic bardziej mylnego. Zaaranżowanie perfekcyjnej konferencji wymaga od organizatorów sporego wysiłku, czasu i środków. Pomimo wielu przeszkód jakie stoją na drodze planowanego szkolenia, działania te z pewnością przyniosą pożądany efekt, a poczucie satysfakcji i spełnienia zrekompensują zaangażowaną pracę w postaci perfekcyjnie przygotowanej konferencji.

Jedną z najważniejszych i najistotniejszych zalet przeprowadzenia konferencji jest kontakt wzrokowy z osobami uczestniczącymi w danym sympozjum. Dzięki takim spotkaniom przepływ informacji może stać się rzetelniejszy i bardziej obrazowy. Wiadomości ważne i poufne dla firmy mogą być przekazane do wszystkich uczestników konferencji jednocześnie. Na takich spotkaniach można rozwiać wszelakie wątpliwości i implikacje interesujące pracowników.

Konferencje to również idealne miejsca dla spotkań i zawężania więzi pracowniczych. Dzięki owym spotkaniom na salach wykładowych możliwe jest spotkanie się z kolegami z pracy, porozmawianie z ludźmi o problemach przedsiębiorstwa oraz o celach do jakich powinna dążyć firma. Konferencja daje możliwość interakcji pomiędzy osobami, zaprezentowanie swoich opinii oraz wymianę doświadczeń z kolegami z branży.

Zatem można śmiało powiedzieć, iż konferencja to nie tylko suche wykłady prelegentów i uważne słuchanie uczestników, ale również, a nawet przede wszystkim kontakty z osobami z firmy lub tej samej branży. Spotkania czy sympozja mogą posłużyć jako doskonała forma pokazania pracownikom, iż liczymy się z ich pomysłami na wizję firmy.

Niejednokrotnie konferencja, dzięki swej formie prowadzenia, zmusza uczestników do twórczego myślenia i sprawia, iż każdy może na jakiś czas stać się członkiem zarządu. Kreuje to właścicieli firm na menadżerów, którzy dbają o swoje przedsiębiorstwo i inwestują w ludzi, organizując konferencje. Sympozjum czy konferencja może zaszczepić wśród pracowników lojalność i zaangażowanie tak potrzebną do efektywnego zarządzania firmą. Dobrze przeprowadzona konferencja może dodać wszystkim wiatru w żagle i przyczynić się do wzrostu wydajności pracy.

 

                                                                                                              D.M.
 

Airport Hotel Okęcie to nowoczesny hotel przy Lotnisku Chopina, oferujący 263 stylowe pokoje i apartamenty, centrum konferencyjne o powierzchni 2200 m² z 17 salami oraz bogatą ofertę gastronomiczną. Goście mogą korzystać z bezpłatnego shuttle busa, szybkiego Wi-Fi, strefy SPA i profesjonalnej obsługi. Eleganckie wnętrza inspirowane stylem lat 30. XX wieku tworzą wyjątkową atmosferę, idealną zarówno dla biznesu, jak i wypoczynku.

Jest to nowoczesny, w pełni klimatyzowany hotel o niepowtarzalnej atmosferze i wystroju wnętrz nawiązującym do stylu lat 30 – tych XX wieku, kiedy to latanie było elitarnym hobby.
W Airport Hotel Okęcie znajdują się 263 komfortowo wyposażone pokoje i apartamenty

Nieprzeciętna lokalizacja nad samym jeziorem w sercu Puszczy Piskiej,to bez wątpienia jedno z najpiękniejszych miejsc na mapie Mazur.Doceniony przez Gości nowy butikowy hotel dla dorosłych i młodzieży 16+.Doskonałe miejsce dla spragnionych ciszy, spokoju i błogiego relaksu.