Ruszają targi EVENT 2010

Jedyne w Polsce targi przeznaczone wyłącznie dla PR-owców zajmujących się organizowaniem różnego rodzaju wydarzeń oraz przedstawicieli branży eventowej z agencji, korporacji i samorządów odbędą się w dniach 7-8 października br. w Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

  Podczas targów będą prezentowane różnorodne rozwiązania dla branży eventowej i wiele gotowych pomysłów do wykorzystania podczas organizacji imprez. Targi będą też okazją do skorzystania z bezpłatnych szkoleń prowadzonych przez uznanych ekspertów z branży. Będą one organizowane m. in. przez przedstawicieli Stowarzyszenia Branży Eventowej, które jest patronem merytorycznym targów EVENT 2010. Specjalny blok poświęcony komunikacji z mediami poprowadzi Związek Firm PR. W ramach organizowanego podczas targów Meeting Baru odbędzie się m. in. dyskusja na temat etyki w branży eventowej. Udział w targach i szkoleniach jest bezpłatny dla osób z branży pod warunkiem wcześniejszej rejestracji na www.targievent.pl, gdzie dostępny jest też szczegółowy program targów.


Podczas targów zwiedzający będą mogli zapoznać się z nowatorskimi rozwiązaniami i produktami oraz najnowszymi trendami, które pojawiają się na dynamicznie rozwijającym się rynku eventowym. Nie zabraknie innowacyjnych produktów, pokazów i prezentacji. Ponadto, liczne szkolenia i konferencje towarzyszące targom będą doskonałą okazją do poszerzenia wiedzy i zdobycia nowych umiejętności. Podczas dwóch dni targów organizowane będą również panele dyskusyjne w ramach Meeting Baru na tematy najbardziej istotne dla całego środowiska. Zeszłoroczna edycja pokazała, że targi Event to także platforma integrująca branżę, są więc wydarzeniem, na którym po prostu trzeba być -– komentuje Agnieszka Huszczyńska, prezes zarządu MT Targi, organizatora targów Event.
Pierwszego dnia targów, 7 października, obędzie się konferencja pod hasłem „Bezpieczeństwo eventu – na co zwrócić uwagę przy organizacji eventu, aby był on bezpieczny dla jego uczestników i organizatorów?” organizowana przez Stowarzyszenie Branży Eventowej. Eksperci ze stowarzyszenia poprowadzą również szkolenie „Ubezpiecz swój sukces – możliwości ubezpieczenia eventu oraz działania zwiększające frekwencję uczestników”. Dodatkowo, odbędą się również szkolenia z zakresu promocji eventów, m. in. konferencja „W jaki sposób wykorzystać media do promocji eventu? organizowana przez Związek Firm Public Relations. W drugim dniu targów SBE poprowadzi szkolenia w zakresie przygotowania projektu eventowego i oceny jego efektywności. O technicznych aspektach imprezy opowiedzą eksperci z magazynu „Muzyka i Technologia”, a o ochronie własności intelektualnej podczas eventu – kancelaria Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy.
W ramach Meeting Baru odbędą się dyskusje panelowe dotyczące etyki i biurokracji w branży eventowej. Z kolei podczas debaty Brief for Poland pod hasłem „Trójkąt Efektywności Briefu” omówione zostaną zasady i korzyści ze współpracy administracji publicznej z usługodawcami. Targi Event 2010 zwieńczy prezentacja ”To idzie młodość – kreatywny catering w wykonaniu dwudziestolatków” połączona z interaktywnymi warsztatami kulinarnymi.
Podczas targów będzie można zapoznać się z ofertą sprzętu technicznego, usług cateringowych, propozycji scenografii lub też miejsc na różnorodne imprezy. Wśród wystawców nie zabraknie agencji tłumaczy, modelek, stylistów i agencji fotograficznych oraz firm zajmujących się bezpieczeństwem i ochroną imprez. Swoje propozycje przedstawiać będą również firmy odpowiedzialne za produkcję nośników i gadżetów reklamowych wykorzystywanych w trakcie imprez. Na stoisku firmy D3art  odbędzie się pokaz żonglerki artystycznej, a internetowa platforma Evenea umożliwi przetestowanie serwisu wspierającego proces organizacji i promocji wydarzeń oraz elektronicznego systemu kontroli wejścia na wydarzenie. Z kolei firma Infrared Group S.c. w ramach akcji „Twoja elektroniczna wizytówka” zademonstruje działanie kolektorów kodów kreskowych, które pozwalają gromadzić dane nt. odwiedzających poszczególne stoiska. Urządzenia rozdystrybuowane zostaną wśród wybranych losowo wystawców w czasie targów. Po zakończeniu imprezy otrzymają oni dane nt. osób, które odwiedziły stoisko wraz z raportem odwiedzin. Z kolei wśród zwiedzających, którzy zgodzą się na udział w akcji i wymianę kontaktów, rozlosowane zostaną atrakcyjne nagrody.
Aby wziąć bezpłatnie udział w targach i wszystkich wydarzeniach towarzyszących należy zarejestrować się on-line na stronie www.targievent.pl/rejestracja. W przypadku zapisów na miejscu w dniu targów opłata za wstęp wynosi 30 zł za 2 dni, a 20 zł za dzień. O wstępie na szkolenia decydować będzie kolejność przyjścia.
Na targi Event 2010 dojechać można transportem własnym lub środkami komunikacji publiczne. Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56C położone jest zaledwie 9 km od Dworca Centralnego, 6 km od Dworca Wschodniego i 14 km od lotniska Okęcie. Obiekt zapewnia 1500 miejsc oraz stały postój taksówek. W sąsiedztwie kursuje 10 miejskich linii autobusowych z różnych miejsc Warszawy, a ze Śródmieścia i Dworca Wschodniego – Pociągi Kolei Mazowieckich.

***

Tragi Event organizowane są od 2009 roku w Warszawie przez MT Targi. Odbywają się w nowoczesnym Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa 56C w Warszawie.
MT Targi są największym operatorem targowym w Warszawie i jednym z czołowych organizatorów imprez wystawienniczych w Polsce. Spółka odpowiada za kompleksową obsługę i przygotowanie imprez targowych. Organizuje również najważniejsze wydarzenia targowe w Polsce dla różnych branż, m. in. EuroLab, EuroGastro, Lato, Wine & Spirits, TT Warsaw, Event, WorldHotel i in. Spółka MT Targi została wyodrębniona jako podmiot wyspecjalizowany w organizacji imprez targowych w 2009 roku ze spółki Międzynarodowe Targi Polska (MT Polska), która działa na rynku od 1993 roku i wcześniej odpowiadała zarówno za zarządzanie centrum targowym, jak również za organizację imprez targowych.  

 

Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów EVENTTargi to jedyne w Polsce targi poświęcone wyłącznie branży eventowej. Spotkają się na nich przedstawiciele firm eventowych, agencji reklamowych i PR, a także organizatorzy targów, wydarzeń firmowych, sportowych, politycznych naukowych, artystycznych i społecznych itp. Targi Event są dla nich miejscem nawiązywania bezpośrednich kontaktów w branży i z firmami oferującymi swoje usługi w zakresie przygotowania eventów. Kompleksowość oferty wystawców, prezentacja nowatorskich pomysłów i nowinek technicznych sprawiają, że targi Event pozwalają na zapoznanie się z najnowszą ofertą rynkową i dostarczają wielu gotowych rozwiązań do zastosowania w szeroko pojętym biznesie eventowym. Ze względu na program specjalistycznych szkoleń i konferencji branżowych organizowanych przez wszystkie dni targów, są one także ważnym wydarzeniem merytorycznym w branży.

Źródło: PR

Zespół Pałacowo-Parkowy w Wąsowie to idealne miejsce nie tylko do wypoczynku, ale także do organizacji szkoleń, konferencji, bankietów, imprez okolicznościowych i spotkań biznesowych. Obiekt dysponuje ośmioma profesjonalnie wyposażonymi salami konferencyjnymi, z których największa pomieści nawet 300 osób. W każdej sali dostępny jest bezprzewodowy Internet. Imprezy masowe organizujemy nawet dla kilku tysięcy osób!

Hotel Amber*** usytuowany jest na wzgórzu w samym środku Gdańska, zaledwie 2 km od Głównego Miasta w spokojnej dzielnicy Suchanino, przy ul. Powstańców Warszawskich 45. Oferujemy zakwaterowanie w standardzie trzygwiazdkowym dla osób podróżujących biznesowo oraz turystycznie. Hotel posiada własny duży parking również dla autokarów bezpłatny dla gości hotelowych.

Strefa biurowa znajduje się w nowoczesnym,przestronnym i w pełni wyposażonym trzykondygnacyjnym budynku.Oferujemy ponad 40 przestrzeni różnych rozmiarów od 25m2 do 58m2 mieszczących od 4 do 12 biurek,które mogą być idealnym miejscem dostosowanym do potrzeb zarówno niewielkich firm jak i większych organizacji.