W piątek 11 grudnia 2009, Agnieszka Najberek, Dyrektor Sprzedaży & Marketingu hotelu Sheraton Sopot Conference Center & Spa została uznana za Osobowość Roku Mice Poland 2009 w kategorii Menadżer Obiektu.
Uroczysta gala rozdania nagród odbyła się w Warszawie w obecności Wiceminister Sportu i Turystyki oraz przedstawicieli branży turystycznej.
Osobowość Roku MICE Poland to konkurs organizowany cyklicznie, którego celem jest nagrodzenie osób najbardziej zaangażowanych w rozwój polskiej branży spotkań. Osoby nagrodzone to profesjonaliści wyróżniający się pasją
i skutecznością, które w ostatnim roku wykazały się największą aktywnością w tym segmencie rynku.
Tytuł „Osobowość Roku MICE Poland 2009” został przyznany w trzech kategoriach:
-
Organizator Roku 2009
-
Zleceniodawca Roku 2009
-
Menadżer Obiektu Roku 2009
Zwycięzcy zostali wyłonieni przez Kapitułę powołaną z grona autorytetów, ekspertów
i praktyków z branży.
Agnieszka Najberek od listopada 2007 roku pełni funkcję dyrektora działu sprzedaży i marketingu w hotelu Sheraton w Sopocie. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Dziennikarstwa w Warszawie. Jej specjalność to sprzedaż, marketing i public relations. Swoją karierę Agnieszka rozpoczęła w 1995 roku w warszawskim hotelu Le Meridien Bristol w dziale sprzedaży na stanowisku koordynatora w sekcji bankietów i konferencji. W obiekcie tym pełniła również funkcje kierownika administracyjnego w dziale bankietów oraz specjalisty ds. public relations. Przez większość kariery zawodowej Agnieszka Najberek związana była z siecią Starwood, do której należą obiekty marek Sheraton, Westin i Le Meridien Bristol. Agnieszka w swojej karierze z sukcesem zarządzała także działem sprzedaży bankietów i konferencji w hotelu Sheraton Warsaw.
Poza pracą w sieci Starwood Hotels & Resorts, Agnieszka Najberek wzbogacała swoje doświadczenie zawodowe w jednej z czołowych agencji PR oraz Polish Business Roundtable Club. Posiada również doświadczenie zagraniczne, które zdobywała w dziale sprzedaży greckiego biura podróży Grecomar.
Agnieszka mówi płynnie po angielsku. Jej pasją są podróże, a głównym wyzwaniem w nadchodzącym roku promocja Sopotu na świecie.
Źródło: PR