Eksperci z zakresu e-turystyki spotkają się na Tour Salonie

Międzynarodowe Targi Poznańskie wspólnie z Grupą eholiday.pl oraz portalem hotelarskim HotelNews.pl realizują nowy projekt – ogólnopolską konferencję marketingową Travel 2.0. Spotkanie odbędzie się podczas dni branżowych targów Tour Salon / Invest Hotel 2011 w Poznaniu.

W dniach 19-20 października do Poznania ponownie przyjadą praktycy, by dzielić się doświadczeniem i wiedzą z zakresu e-marketingu z przedstawicielami branży turystycznej i hotelarskiej. Wśród prelegentów znajdą się specjaliści od SEO i pozycjonowania, e-mail marketingu, mediów społecznościowych, użyteczności i funkcjonalności serwisów internetowych.
 
– Podczas konferencji Travel 2.0 zaprezentowane zostaną najnowsze badania e-marketingowe, pokazane zostaną przykłady efektywnych kampanii marketingowych w branży travel, eksperci opowiedzą także, jak skutecznie wykorzystywać  społeczności internetowe w komunikacji marketingowej obiektu noclegowego, biura podróży, miejscowości turystycznej – powiedział Mariusz Wojciechowski, prezes Grupy eholiday.pl, współorganizator konferencji. 

Organizatorzy eventu stawiają na jego praktyczny charakter, dlatego drugiego dnia konferencji, 20 października, zorganizowane zostaną praktyczne warsztaty dla obiektów noclegowych, biur podróży i firm turystycznych. 

– Mamy nadzieję, że konferencja Travel 2.0 stanie się ważnym wydarzeniem dla osób zainteresowanych innowacjami w e-turystyce i wpisze się na stałe w kalendarz obowiązkowych spotkań branżowych podczas targów Tour Salon / Invest Hotel 2011 – mówi Anna Myślak, dyrektor targów Tour Salon.
Konferencji towarzyszyć będzie ponadto przegląd stron internetowych Dobra Strona Turystyki, podczas którego eksperci wyróżnią najbardziej interesujące serwisy  turystyczne 2011 roku.
Szczegółowe informacje na temat konferencji można znaleźć na specjalnej stronie konferencyjnej Travel20.pl.

PROGRAM KONFERENCJI TRAVEL 2.0
19 października 2011
– Konferencja marketingowa Travel 2.0
– Uroczyste ogłoszenie wyników Przeglądu Dobra Strona Turystyki
20 października 2011
Warsztaty marketingowe:
1 ścieżka: Jak wykorzystać e-mail marketing – najpotężniejszy kanał marketingowy – w działaniach branży hotelowo-turystycznej? – warsztaty z e-mail marketingu.
2 ścieżka: Jak sprzedać realne emocje w wirtualnym świecie, czyli turystyka w mediach społecznościowych? – warsztaty z social media i facebook marketingu.
3 ścieżka: Jak wykorzystać potencjał Google w branży turystycznej? – warsztaty z podstaw SEO i pozycjonowania.
Termin: 19-20 października 2011, Międzynarodowe Targi Poznańskie.

źródło: PR

Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Boss*** to stylowy i elegancki hotel ulokowany w otoczeniu malowniczego Mazowieckiego Parku Krajobrazowego. Dzięki swojej lokalizacji Hotel Boss*** jest doskonałym miejscem zarówno dla gości indywidualnych, jak i biznesowych. Wszechstronność naszego hotelu pozwala zaproponować Gościom idealne miejsce do pracy i odpoczynku oraz spotkań biznesowych, firmowych, czy też organizacji imprez rodzinnych.

Blue Mountain Resort w Szklarskiej Porębie jest komfortowym oraz luksusowym kompleksem apartamentowym, który jest znakomitym miejscem na relaks i odpoczynek. Nasz obiekt powstał z myślą o komforcie dla gości oraz stworzenia przepięknego miejsca w samym sercu gór. Obiekt jest doskonałym połączeniem nowoczesności i rozrywki z ciszą i spokojem. To niepowtarzalne miejsce daje możliwość spędzenia czasu aktywnie, zrelaksowania się po trudnym dniu oraz zapomnienia o trudach codzienności.

Jaworowy Dwór to hotel gdzie znajdą Państwo Wyjątkowe połączenie
komfortu noclegowego i profesjonalnej przestrzeni konferencyjnej.
Położony jest w malowniczej okolicy Trębki Nowe, w odległości 40 km od
Warszawy. Oferujemy 20 wygodnych pokoi. Każdy pokój jest starannie
urządzony i wyposażony w udogodnienia, aby zapewnić komfortowy
wypoczynek