Forum Branży Eventowej 2016 – konkursy z nagrodami

14 stycznia w Warszawie Forum Branży Eventowej 2016 gościć będzie ok. 800 uczestników i ok. 200 dostawców, którzy wezmą udział w 4 sesjach networkingowych, bogatym programie paneli i wystąpień eksperckich, After Party oraz Strefie Dostawców.

W Forum udział weźmie 800 uczestników będących przedstawicielami przedsiębiorstw zlecających organizację eventów, przede wszystkim działów HR, sprzedaży, zakupów, komunikacji, a także agencji eventowych i PR. Równocześnie swój udział zarejestrowali dostawcy usług, w tym obiekty, catering, obsługa techniczna, atrakcje, gadżety, infrastruktura eventowa oraz usługi okołoeventowe

Forum to także co najmniej dwa konkursy z nagrodami zorganizowane dla jego uczestników.

Każdy kto polubił profil Forum Branży Eventowej i zarejestruje swój udział do 30 listopada 2015, a w tracie Forum zaproponuje temat wykładu na kolejną edycję, ma szansę wygrać pobyt w hotelu Event Zdrój: http://www.eventzdroj.pl/ o wartości 1.200 PLN.

Zaplanowany został także konkurs branżowy na najciekawszy event 2015 roku. Każdy zadowolony klient, uczestnik lub organizator wydarzenia może zgłosić wartą zainteresowania realizację. Jedynym warunkiem jest to, żeby osoba zgłaszająca, a także przynajmniej jedna z firm realizujących event była uczestnikiem Forum. Event, który profesjonalne jury uzna za najlepszy otrzyma nagrodę i statuetkę Top Event 2015 w trakcie oficjalnej części After Party Forum Branży Eventowej, więcej informacji można znaleźć na: http://forumevential.pl/top-event-2015/.

 

Nieprzeciętna lokalizacja nad samym jeziorem w sercu Puszczy Piskiej,to bez wątpienia jedno z najpiękniejszych miejsc na mapie Mazur.Doceniony przez Gości nowy butikowy hotel dla dorosłych i młodzieży 16+.Doskonałe miejsce dla spragnionych ciszy, spokoju i błogiego relaksu.

Blue Mountain Resort w Szklarskiej Porębie jest komfortowym oraz luksusowym kompleksem apartamentowym, który jest znakomitym miejscem na relaks i odpoczynek. Nasz obiekt powstał z myślą o komforcie dla gości oraz stworzenia przepięknego miejsca w samym sercu gór. Obiekt jest doskonałym połączeniem nowoczesności i rozrywki z ciszą i spokojem. To niepowtarzalne miejsce daje możliwość spędzenia czasu aktywnie, zrelaksowania się po trudnym dniu oraz zapomnienia o trudach codzienności.

Mamy zaszczyt zaprosić Państwa do odwiedzenia Pałacyku Otrębusy. Jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, wszelkiego rodzaju spotkań biznesowych jak również przyjęć i bankietów okolicznościowych.
Funkcjonalne wnętrza i sale naszego Pałacyku pozwalają na organizację konferencji do 200 osób.