Marketing online – główne tendencje rozwoju

Marketing internetowy zmienia się bardzo szybko. Z roku na rok możemy obserwować nowe trendy. Każda osoba pracująca w branży powinna śledzić je na bieżąco. Jest to oczywiście niełatwe zadanie, ale wprawne oko szybko zauważy wszystkie nowinki i sprawdzi, czy faktycznie będą one miały wpływ na osiąganie celów nie tylko tych marketingowych, ale głównie biznesowych.

Obraz ruchomy

Zdjęcia i kolorowe infografiki nadal są bardzo popularne w Sieci. Nikt nie wyobraża sobie wstawienia artykułu na bloga bez obszernej fotorelacji ani wpisu w mediach społecznościowych nieopatrzonego ciekawym zdjęciem. Wszystko, co graficzne po prostu przyciąga naszą uwagę. Już w zeszłym roku, wszystkie popularne portale zaczęły się jednak skupiać na treściach video. Oczywiście, jeśli mówimy o Facebooku czy Instagramie, filmy powinny być dość krótkie. Wiele osób korzystających z tych serwisów szybko przegląda tablice i jeśli materiał nie przyciągnie ich uwagi lub będzie za długi, nie obejrzą go do końca. Dobrym dowodem na to, że video jest jednym z najbardziej angażujących formatów w Sieci, jest szeroki rozwój wszelkiego rodzaj live’ów. Dzięki nimi możemy w czasie rzeczywistym odpowiadać na pytania potencjalnych klientów, pokazywać mu produkt, czy po prostu opowiadać o firmie.

 

Czytaj

Social media – nowy wymiar marketingu

Rozwój project managera, poznaj kluczowe kompetencje miękkie potrzebne w tym zawodzie

 

Niezmiennie chodzi o treść

Od kilku lat marketing online opiera się na contencie. Dobry, wartościowy przekaz nie tylko pozytywnie wpłynie na odbiór naszej firmy na zewnątrz, ale także dobrze zaprezentuje się w… Google. Algorytmy tej wyszukiwarki szybko znajdują najlepsze strony w danej tematyce, bez dobrego marketingu treści jesteśmy więc niemal skazani na porażkę. Oczywiście samo pisanie czy robienie świetnych zdjęć to za mało. Trzeba je także odpowiednio zareklamować. Tu z pomocą przychodzą działania SEO i SEM. Dzięki nim możemy znaleźć się na wymarzonych pozycjach i mieć łatwiejszą drogę do pozyskania potencjalnego klienta.

 

Więcej wpływu

Influencerzy to prawdziwa potęga Internetu. Zrzeszają aktywne społeczności i mają ogromny wpływ na decyzje konsumenckie. Także w tym roku warto korzystać z ich pomocy przy promowaniu własnych produktów i usług. Nie muszą być to topowi blogerzy, w niektórych przypadkach wystarczające będzie nawiązanie współpracy z kilkoma mniejszymi influencerami.

Poznaj – Personalizacja etykiet – jak skutecznie zwiększyć sprzedaż dzięki nowoczesnym rozwiązaniom?

Ośrodek STARY MŁYN to Hotel Młynarz, zespół komfortowych, całorocznych domków, Karczma Młynarzówka i sale konferencyjne. Stary Młyn położony jest w malowniczym, zielonym rozlewisku Prosny, na skraju historycznej miejscowości Bolesławiec k. Wieruszowa - osady założonej w 1266 roku przez Księcia Kaliskiego Bolesława Pobożnego.

Hotel jest położony w samym sercu Warszawy, zaledwie kilka kroków
od Pałacu Kultury i Nauki, centrów biznesowych, kulturalnych
i turystycznych, przy skrzyżowaniu głównych ulic Warszawy -
Marszałkowskiej i Alej Jerozolimskich.

Czterogwiazdkowy Hotel Grand Ascot to luksus i wygoda w prestiżowym miejscu. Położony jest tuż obok Rynku Głównego, czyli w najlepszej lokalizacji w Krakowie. Najważniejsze atrakcje miasta znajdują się nieopodal Hotelu, dzięki czemu jest to idealne miejsce do zwiedzania Krakowa, wyjście ze znajomymi, rodzinny odpoczynek, czy też spotkanie biznesowe.