Na RemaDays kryzysu nie widać!

W czwartek, w Warszawie zakończyły się trwające od 10 do 12 lutego Międzynarodowe Dni Reklamy RemaDays 2009 - największe międzynarodowe targi reklamy nie tylko w Polsce, ale także w Europie Środkowo-Wschodniej. Tegoroczne targi tradycyjnie obejmowały trzy główne bloki tematyczne: upominki reklamowe, out&indoor i technology w łącznej liczbie ponad 460-ciu wystawców.

 Targi cieszyły się olbrzymią popularnością. W tym roku odwiedziło nas blisko 10 tysięcy zwiedzających – mówi Sławomir Giefing, prezes firmy GJC Inter Media, będącej organizatorem targów.

W ciągu trzech dni targowych, w halach wystawienniczych Expo XXI można było zapoznać się z najnowszymi pomysłami producentów i importerów upominków reklamowych, technologiami i materiałami drukarskimi, reklamą wielkoformatową, uzyskać informacje na temat możliwości kupna plotera najnowszej generacji, wybrać odpowiedni upominek dla klienta, a także znaleźć wykonawcę wybranego projektu.

Wystawcy zaprezentowali na swoich stoiskach m. in.: oryginalne, odważne pomysły oraz niekonwencjonalne artykuły reklamowe, billboardy, megaplakaty, reklamę świetlną jak również kompletne rozwiązania dotyczące reklamy w miejscu sprzedaży – ofertę materiałów POS, standów, systemów wystawienniczych, ekspozytur, stojaków i shelfinerów. Swoją ofertę zaprezentowały również firmy zajmujące się haftem reklamowym oraz najważniejsze wydawnictwa branżowe i portale internetowe.

Organizatorzy targów podkreślają, że targi stały się swego rodzaju forum, konsolidującym całą branżę reklamową i wspierającym jej rozwój. Taka formuła targów, stanowiących jednocześnie forum branżowe, została bardzo pozytywnie oceniona przez wystawców. Sądzę, że w tym kierunku będziemy zmierzać, organizując kolejne edycje targów RemaDays – mówi Sławomir Giefing, prezes Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays 2009.

Podczas targów przyznano nagrody Korony Reklamy, honorując w ten sposób najlepsze firmy w branży reklamowej. Trzeciego dnia targów został natomiast rozstrzygnięty konkurs Gifts Of The Year – nagrodzono w nim najlepsze i najciekawsze gadżety reklamowe.

Przedstawiamy listę laureatów w konkursie Korony Reklamy.

Kategoria producent

1 miejsce – Maxim

2 miejsce- Leszczyńska Agencja Wydawnicza

3 miejsce – B&B Produkt Słodycze Reklamowe

Kategoria importer

1 miejsce – Macma Polska

2 miejsce – Axpol Trading

3 miejsce -PAR Bakuła

Kategoria agencja reklamowa

1 miejsce – Spark Promotions

2 miejsce – Gemini Media

3 miejsce – Elwira

Kategoria out&indoor

1miejsce -Rodan

2 miejsce- Bonus Eurotech

3 miejsce -Forty

Kategoria technology

1 miejsce – Endutex

2 miejsce -Lynx

3 miejsce- Grawcom

 

Mamy przyjemność zaproponować odwiedzenie Perły Leśnej znajdującej się w Nadarzynie koło Warszawy, w odległości 25 km od Dworca Centralnego i 16 km od portu lotniczego Okęcie, w bliskim sąsiedztwie Ptak Warsaw Expo.Atrakcyjne położenie obiektu, na terenie 15 - hektarowego, ogrodzonego kompleksu leśnego sprzyja czynnemu wypoczynkowi oraz organizacji imprez plenerowych.

Event Hall w Fabryce Norblina to wyjątkowa przestrzeń eventowa w Warszawie, gdzie industrialny styl spotyka się z nowoczesnymi rozwiązaniami. Na ponad 600 m² można zorganizować różnorodne wydarzenia, od konferencji i bankietów po premiery filmowe. Do dyspozycji gości są sale kinowe z systemem Dolby Atmos®, przestronne lobby oraz 14-metrowy bar serwujący autorskie koktajle. Nowoczesne zaplecze audiowizualne, cateringowe i profesjonalna obsługa w zabytkowym otoczeniu Fabryki Norblina gwarantują unikatowy charakter każdego eventu.

Limanova Hotel położony jest w Limanowej, jednym z najładniejszych miast południowej Małopolski.