Starwood Hotels & Resorts tworzy centralne biuro sprzedaży na Polskę

Magdalena Rybicka mianowana szefem nowego zespołu

Siec Starwood Hotels & Resorts, która zarządza w Polsce sześcioma hotelami: Sheraton w Warszawie, Krakowie, Poznaniu oraz Sopocie oraz Westin i Bristol w Warszawie stworzyła centralne biuro sprzedaży dla segmentu klientów konferencyjnych i wyjazdów integracyjnych oraz turystyki indywidualnej i grupowej. Nowy dział będzie odpowiedzialny za sprzedaż usług sześciu hoteli, które oferują łącznie ponad 1500 pokoi oraz 61 sal konferencyjnych o całkowitej powierzchni  6 044 m2.

„Nowy zespół to odpowiedź na potrzeby rynku. To struktura, która znacząco wzmocni działy sprzedaży znajdujące się w poszczególnych hotelach, ale również będzie wygodnym rozwiązaniem dla naszych klientów – kontaktując się z jedną osobą otrzymają komplet informacji na temat usług  sześciu obiektów w czterech miastach.” – powiedziała Natascha Mauthner, dyrektor sprzedaży i marketingu sieci Starwood Hotels & Resorts w Polsce.

Na czele czteroosobowego zespołu stanęła Magdalena Rybicka, która posiada ponad ośmioletnie doświadczenie zdobyte w działach sprzedaży międzynarodowych hoteli. Zanim dołączyła do zespołu Starwood Hotels & Resorts związana była ze spółką EURO 2012 Polska, w której odpowiadała za projekt zakwaterowania dla UEFA EURO 2012.

Magdalena jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej na kierunkach Zarządzanie i Marketing oraz Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i  Polityczne oraz Uniwersytetu Karlstad w Szwecji, gdzie studiowała ekonomię. Wolny czas spędza na paralotni, snowboardzie lub podróżując po odległych zakątkach świata.

Magdalena Rybicka raportuje bezpośrednio do Nataschy Mauthner, dyrektor sprzedaży i marketingu na Polskę.

Do centralnego biura sprzedaży sieci Starwood Hotels & Resorts w Polsce dołączyli również Agnieszka Gad, Tomasz Murawski oraz Agnieszka Fiszer.

###


O Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc.

Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. jest jedną z wiodących sieci hotelowych na świecie. Posiada 1090 obiektów w ponad 100 krajach i zatrudnia 154,000 pracowników. Starwood Hotels jest właścicielem, operatorem i franczyzodawcą hoteli, resortów i rezydencji o poniższych międzynarodowych markach: St. Regis®, The Luxury Collection®, W®, Westin®, Le Meridien®, Sheraton®, Four Points® by Sheraton, Aloft® i ElementSM.  Firma stworzyła wiodący program lojalnościowy – Starwood Preferred Guest (SPG), który umożliwia jej uczestnikom wymieniać punkty na pobyty hotelowe, podwyższenie kategorii pokoju lub bilety lotnicze bez ograniczeń co do daty wylotów.  Więcej informacji można uzyskać na www.starwoodhotels.com

Limanova Hotel położony jest w Limanowej, jednym z najładniejszych miast południowej Małopolski.

Strefa biurowa znajduje się w nowoczesnym,przestronnym i w pełni wyposażonym trzykondygnacyjnym budynku.Oferujemy ponad 40 przestrzeni różnych rozmiarów od 25m2 do 58m2 mieszczących od 4 do 12 biurek,które mogą być idealnym miejscem dostosowanym do potrzeb zarówno niewielkich firm jak i większych organizacji.