TURYSTYKA – GOLD STANDARD 2008

Do końca lutego OBOP prowadził badania dla firm w zakresie satysfakcji klientów z usług i produktów branży turystycznej. Badaniami objęto takie podsektory jak: linie lotnicze, biura podróży, hotele, obiekty konferencyjne oraz ośrodki SPA

Do końca lutego OBOP prowadził badania dla firm w zakresie satysfakcji klientów z usług i produktów branży turystycznej. Badaniami objęto takie podsektory jak: linie lotnicze, biura podróży, hotele, obiekty konferencyjne oraz ośrodki SPA.

 

21 marca w Warszawie na konferencji prasowej nastąpiło ogłoszenie wyników. Nagrodzone marki zostały odznaczone specjalnym godłem promocyjnym.

 

To właśnie British Airways i Wizz Air zostały wyróżnione godłem Gold Standard. Obie firmy zdobył 4 na 5 możliwych gwiazdek.


Gold Standard jest to nagroda satysfakcji Klienta. Zostaje przyznana na podstawie badań prowadzonych właśnie przez TNS OBOP

Organizatorem konkursu jest firma MMT Management.


                                           

MMT Management Sp. z o.o. – Spółka komandytowa
ul. Zeusa 81, 01-497 Warszawa
tel. (022) 638-09-86, fax: (022) 638-08-78
kom. +48 501 464 590
www.mmt.net.pl

Czterogwiazdkowy Hotel Mrągowo Resort & Spa położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie czystego jeziora Czos, na skraju Mazurskiego Parku Krajobrazowego, w otoczeniu dziewiczej mazurskiej przyrody.

Twój hotel uszyty na miarę! Nasz czterogwiazdkowy obiekt hotelowy znajduje się tuż przy kompleksie handlowo-usługowym Manufaktura. Odwiedź nas i poczuj klimat “Ziemi Obiecanej”, miejsca w którym rodziły się wielkie inwestycje i spełniały się marzenia o fortunie!

Hotel Węgierki położony jest w odległości 50 km od Poznania. Jest nowoczesnym obiektem, który został stworzony z myślą o komforcie wypoczynku. Korzystne położenie, oraz spokojna okolica sprawiają, że nasz obiekt to idealna baza noclegowa.