Wynajmujemy apartament na konferencję – i nie tylko

Apartament – w porównaniu z pokojem hotelowym czy pensjonatem – daje znacznie więcej swobody i prywatności. Może więc warto postawić na taki właśnie obiekt noclegowy?

 Coraz więcej osób zastanawia się, czy warto zamienić pokój hotelowy na apartament. Chętnie czyni tak wielu wczasowiczów. Czy warto jednak wynajmować apartamenty na przykład na konferencję? Okazuje się, że pomysł ten jest wielce atrakcyjny.

Apartament – PR-owy strzał w dziesiątkę

Z raportu „Rynek spotkań biznesowych pod lupą” wynika, że niemal 60% dużych firm organizuje konferencje. Tego typu wydarzenia stają się udziałem także 40% firm zatrudniających 51–250 pracowników. Obecnie już nawet mniejsze firmy organizują konferencję, choć znacznie rzadziej (10% przedsiębiorstw zatrudniających 10–50 pracowników i 3% firm zatrudniających poniżej 10 osób; źródło: http://mediarun.com/pl/trendy/169049.html). Konferencja to m.in. szansa na nawiązanie kontaktów biznesowych, a także podniesienie prestiżu firmy. Może więc zdecydować się na wynajęcie dla gości apartamentów zamiast pokoi hotelowych? Z pewnością zrobi to na nich wrażenie – o ile oczywiście wybierzemy właściwe miejsce.

 

Dobra lokalizacja

Najważniejsze, aby apartamenty znajdowały się blisko miejsca, w którym organizowana będzie konferencja. W tym przypadku cena, jaką trzeba zapłacić za korzystną lokalizację, odgrywa z pewnością drugorzędną rolę w stosunku do komfortu uczestników konferencji. Jeśli apartamenty dzieli od sali konferencyjnej znaczna odległość, należy zadbać o sprawny transport gości na miejsce i z powrotem do hotelu. Warto jednocześnie zadbać o to, by lokalizacja była atrakcyjna również pod kątem turystyki – w końcu nie samą konferencją człowiek żyje! Zwróćmy także uwagę na zaplecze gastronomiczne – apartament wyposażony jest zwykle w kuchnię do własnego użytku, niedaleko powinna więc znajdować się restauracja. Jeśli jej nie ma, powinniśmy zorganizować także catering, aby goście nie musieli sami tracić czasu na robienie zakupów. Dobrze jest wreszcie przejrzeć opinie o okolicy, w której znajduje się apartament. Powinna być bezpieczna i dobrze się prezentować. Dlatego warto skorzystać z usług firmy, która udostępnia apartamenty w takich właśnie lokalizacjach, np. www.fajneapartamenty.com.

Wyposażenie apartamentu

Przed wynajęciem apartamentu, koniecznie należy sprawdzić takie kwestie, jak obecność parkingu obok obiektu oraz dostęp do Internetu na terenie obiektu. Dowiedzmy się, czy parking, Internet i inne dodatkowe usługi są wliczone w cenę pobytu.

Jeśli znajdziemy już odpowiednią lokalizację – możemy przystąpić do organizowania konferencji, która z pewnością zrobi dobre wrażenie na uczestnikach!

grafika: pixabay.com/pl

Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Boss*** to stylowy i elegancki hotel ulokowany w otoczeniu malowniczego Mazowieckiego Parku Krajobrazowego. Dzięki swojej lokalizacji Hotel Boss*** jest doskonałym miejscem zarówno dla gości indywidualnych, jak i biznesowych. Wszechstronność naszego hotelu pozwala zaproponować Gościom idealne miejsce do pracy i odpoczynku oraz spotkań biznesowych, firmowych, czy też organizacji imprez rodzinnych.

Fabryka Wełny Hotel & Spa to wielofunkcyjny i nowoczesny obiekt konferencyjny położony
w samym sercu Pabianic,w malowniczej okolicy tuż pod Łodzią.
Stworzony dla gości ceniących sobie komfort, relaks jak również lubiących aktywnie spędzać czas. Hotel idealnie nadaje się do organizacji różnego rodzaju konferencji, szkoleń oraz spotkań biznesowych czy bankietów.

Hotel ibis Styles umiejscowiony jest w centrum Wrocławia, vis-a-vis dworca kolejowego i tylko 1,5km od Rynku i 10 km od lotniska. Jest idealnym miejscem dla podróżujących biznesowo i turystycznie, a także rodzin z dziećmi.