Potencjał Marketingu Konferencyjnego „Jakie korzyści wynikają z udziału w konferencjach”

Szanowni Państwo, Konferencje "w Domenie Silesia", w których być może mieliście Państwo okazję już uczestniczyć, organizowane są w ramach tzw. sponsoringu konferencyjnego. Firmy eksponujące swoje oferty współfinansują przedsięwzięcie - sponsorując je. Taka formuła nie jest jednoznacznie zdefiniowana, ale - za to - dobrze rozumiana i jak sądzimy - akceptowana.

Szanowni Państwo,

Konferencje "w Domenie Silesia", w których być może mieliście Państwo okazję już uczestniczyć, organizowane są w ramach tzw. sponsoringu konferencyjnego. Firmy eksponujące swoje oferty współfinansują przedsięwzięcie – sponsorując je. Taka formuła nie jest jednoznacznie zdefiniowana, ale – za to – dobrze rozumiana i jak sądzimy – akceptowana.

Nurtuje nas pytanie – jakie faktycznie korzyści można odnieść w wyniku takich imprez?
Jakie należy stawiać przed nimi cele?
Jak powinno wyglądać modelowa organizacja imprezy?
Co należy wykonywać przed, co – w trakcie, a co – postfactum?
Pytań jest wiele.Zebraliśmy je razem – spróbujemy szukać odpowiedzi!

Postanowiliśmy zorganizować specjalną konferencję dedykowaną tym zagadnieniom.
Zależy nam na Państwa aktywnym w niej uczestnictwie
Zapraszamy do szerokiego udziału!
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy więc do Warszawy.
Do zobaczenia

Wiesław Bełz
wraz z zespołem "Konferencje w Domenie Silesia"

KONFERENCJA W PIGUŁCE
Tematy które zostaną poruszone na imprezie:

* Czy coś takiego jak marketing konferencyjny w ogóle istnieje ?
* Jakie warunki powinna spełniać dobra impreza typu konferencyjno-seminaryjnego? " Czy konferencja może przysparzać sponsorom klientów?
* Jakie inne korzyści może przynosić udział sponsorski w konferencji?
* Jak dobrze przygotować się do występu na konferencji (stoisko, prezentacja, eventy, etc)?
* Jakie działania podjąć przed konferencją?
* .. a jakie po jej zakończeniu?
* jak przygotować się organizacyjnie do udziału w konferencji?
* Ile należy przeznaczyć pieniędzy na udział w takiej imprezie?
* W ilu (i w jakich) imprezach warto wziąć udział, a w których nie warto?
* Jakie akcesoria marketingowe warto mieć w związku z konferencjami (ramowe wystąpienia konferencyjne, materiały dla prasy, filmy, prezentacje mm, etc)?
* Jak występować na konferencji (z czym-z jaką ofertą, w jaki sposób)?

MIEJSCE
Sala Konferencyjna Urzędu Dozoru Technicznego
ul. Szczęśliwicka 34
02-353 Warszawa

TERMIN

  • 11 marca

     

UDZIAŁ W KONFERENCJI
* cena udziału w konferencji wynosi – 61 zł/osoby (wystawiamy faktury vat). Wpłaty prosimy dokonywać na numer konta który mozna znaleźć tutaj

PRZEWIDYWANA SKALA IMPREZY

  • około 100 osób

Szczegółowe informacje: http://potencjal.konferencje.silesia.pl/index.htm

Źródło: pr

Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Boss*** to stylowy i elegancki hotel ulokowany w otoczeniu malowniczego Mazowieckiego Parku Krajobrazowego. Dzięki swojej lokalizacji Hotel Boss*** jest doskonałym miejscem zarówno dla gości indywidualnych, jak i biznesowych. Wszechstronność naszego hotelu pozwala zaproponować Gościom idealne miejsce do pracy i odpoczynku oraz spotkań biznesowych, firmowych, czy też organizacji imprez rodzinnych.

EVA Park Life & SPA, położony w Parku Zdrojowym w Konstancinie-Jeziornie, to nowoczesny obiekt oferujący komfortową bazę noclegową, strefy SPA, wellness oraz zaplecze gastronomiczne.

Dzięki nowoczesnym salom konferencyjnym – Szklanym A, B i C z możliwością łączenia, oraz kameralnej sali Tężnia z panoramicznymi oknami – jest idealnym miejscem na organizację spotkań biznesowych i konferencji. Sale są w pełni wyposażone w rzutniki, ekrany, nagłośnienie i dedykowane Wi-Fi, a przeszklone wnętrza z widokiem na zieleń sprzyjają koncentracji i kreatywności uczestników.

Znajdujący się na toruńskiej starówce Hotel Bulwar to 4-gwiazdkowy obiekt położony bezpośrednio przy Bulwarze Filadelfijskim nad Wisłą. W ciągu kilku minut z hotelu dojść można do Muzeum Piernika czy ścisłego centrum starówki. Historia Hotelu Bulwar sięga XIX wieku. Wnętrza są klimatyczne i łączą nowoczesność z historycznym charakterem miejsca.